December Bebis 2010 :)
Vaddå? ska man få nått tillbaka när man skickat in det??! Jag skickade in mitt så fort jag fick det, det är ju snart 10 veckor sen, och jag har inte fått nått?
Vaddå? ska man få nått tillbaka när man skickat in det??! Jag skickade in mitt så fort jag fick det, det är ju snart 10 veckor sen, och jag har inte fått nått?
Här är våran underbara vagn :) Går och drar i den lite varje dag. kan bara inte låta bli ;)

Haha nej du får helt enkelt ta och flytta in på förlossningen :D
"normalt", men det får vi väl se om sisådär 2v och 2dgr på TUL också.*Klockan tolv på tant grön låter super !
Jag kan inte sooooova!! Jag vill att det ska vara januari nu o bebis bestämmr sig för att kika ut! Har ont i ryggen o molvärk i magen, en högandad sambo med feber bredvid. Nått bra e ju att han e så varm så han värmer min onda svank...
Kvart över tolv blir bra, det är imorgon vi snackar om va? haha jag e helvimsig när det gäller dagar ;)
Idag är min kropp inte alls på samma humör som jag är! Jag vill vara uppe å igång, kroppen säger "nädu lilla Anna, vill du inte ha bebis nu så ligg still". Dumma kropp :( Ryggen gör dunderont och det gör ont ner i lårens baksida och i ljumskarna. Har varit ute på min promenad nu, var ute nån timme iaf, hade så gärna gått längre, men det ville sig inte. Stackars hunden vågade knappast gå mer än några meter ifrån mig när han sprang lös, han stannade o väntade in mig hela tiden, han känner väl också att nått e annorlunda :)
Känner idag att bebis inte stannar till januari iaf.. Tror den kommer veckan innan jul, då är jag i 38 + något. Jag har varit inne på förlossningen i v 18 +, 28 + så då är det ju logiskt att jag åker in nästa gång i 38 + ;)
FY faaaaan va bra du e :):) Var det läskigt? ;D
Var nere på MVC en snabbis o skulle lämna in en odling, hade liiite vita när dom tog en sticka i fredags. Så ville min BM träffa mig på fredag igen, för ifredags var det en annan som mätte magen, då hade den bara växt 1 cm på 3 veckor, så nu ville hon mäta om en vecka senare, så allt är ok med bebis. Jag tänker att så länge den sparkar o rör sig är allt lugnt :)