Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Jag brukar undvika att gå till doktorn så länge jag bara kan, men det är mycket därför att vårdcentralen här är skitkass. Läkarna är jättestressade så man känns som man är till besvär hela tiden. Och när man väl går blir man aldrig tagen på allvar ändå.

• Momalicious

Nu har jag försökt sova i en och en halv timme. Är så trött så jag fattar inte varför det inte går. Ska till Ullared imorgon så hade varit kul om man inte var helt väck.. Blä.

• Momalicious

Nu är jag på gekås. Tog en paus i shoppingen nu, var så törstig. Vagnen är full med så ska nog betala och gå in igen sen. Sånt himla skitväder när jag åkte ner. Då och då kom såna störtskurar att jag fick köra i 70 på motorvägen haha.

• Momalicious

Persikans: åh vad kul det var! Köpte massa fint! T.ex. Hade dom en sån sjukt smart skål med lock och en sked som satt fast i locket. Perfekt att ta med till Elliots mat! :)

Spenderade nästan fyra tusen, men allt jag köpte var faktiskt nödvändigt (ok, nästan allt haha) så jag är nöjd. Får ta kläder där nästa gång, i juni eller så. Här ifrån är det ju typ 2,5 timme. Härligt att vara nära, men farligt! ;)

• Momalicious

Ullareds-high:et är det bästa! ;) alltid så kul att åka dit och alltid så skönt att åka hem. Och att komma hem med allt roligt är ju som julafton :D

• Momalicious

Måste säga grattis till våra fina tjejer, Majorima och Emelle, som gifte sig med sina snygga män idag! :)

• Momalicious

Blö, jag blir så irriterad på vårat bostadsbolag. Vi har fått en trea och dom som bor där nu kommer inte vara ute förrän sista dagen. Dvs 1 juni. Vi har inflyttningsdatum samma dag, och det ska in en ny hyresgäst samma dag. Hur fan tänker dom då?! Som tur är så slipper vi städa lägenheten men alltså, kan dom inte ta en dag emellan åtminstone. Idioter. Besinningen är också den dagen.. Åh. Ska bli så skönt när vi en dag skaffar hus så vi slipper korkade hyresvärdar.

• Momalicious
    Karttikeya skrev 2011-05-29 10:58:01 följande:
    Taack! Häftigt att Emelle gifte sig samtidigt som mig, hihi.

Bjuder på en familjebild Glad

Wow, vad vacker du var (är)! :) Himla fin bild! 
    Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
Svar på tråden December Bebis 2010 :)