December Bebis 2010 :)

Vad är bra och dålig järndepå? Alltså hur högt borde det vara?
                    Vi har inte heller nåe sex här hemma, vi har inte haft det på typ 4 månader skulle jag gissa.. Jag har ont och känner mig så himla tjock, osexig och klumpig så vill helst inte visa mig naken alls. Men vi har sagt att vi ska prova färdknäppen nästa vecka, får se hur det går med det..
Har varit en jobbig FM, har varit på märkestagning på dotterns dans, alltså de dansar och får medaljer typ. Jag satt och kollade på henne när hon dansade och helt plötsligt fick jag blodsockerfall och världens hjärtklappning, ändå hade jag ätit frukost innan vi åkte dit. Jag blev livrädd, kändes som att jag skulle svimma, hade så i början av graviditeten men inte haft det på säkert 20 veckor.. Tryckte i mig saft och torkad frukt så fort jag kom hem å mår nu lite bättre men känner mig fortfarande lite skakis..
Angående det där med täcke och kudde (jag vet att det har diskuterats tidigare men jag måste bara fråga). Är det viktigt att täcket inte är för stort, så att det blir korvigt? Har inte provbäddat vår bebiskorg förrän idag; och täcket (vagg-täcke) blev alldeles knöligt och täckte lite mer än hela botten på korgen. Är det riskabelt? Sedan tyckte jag täcket var lite väl tjockt...är det bättre att ha en fleecefilt och klippa till än ett riktigt täcke..?
Sarashjärta: Grattis, vilken sötnos 
Min lista år 2010