Oj vad jag hade att läsa nu, har inte hunnit/orkat vara in sen igår morgon..
ang. Faderskapspapprerna så ringer man iaf här i stan till socialtjänsten och ber att få prata med den som har hand om det. Vi fick en tid direkt över telefon. Som andra skrivit så kom det in två st som var vittnen och skrev på pappret också. Vi står inte på samma adress jag och min sambo så han intervjuade oss en och en innan vi fick skriva på..
Jag hade en riktig piss kväll igår. Hade åkt bil med en kompis och när vi var på väg hem fick jag massor av onda sammandragningar men tänkte att de går nog över. Åkte hem till min sambo och vi köpte pizza och kollade på film men de gick iaf inte över så tog två alvedon och gick och la mig (kl 21 redan!!!) men hade onda sammandragningar tills jag somnade, men idag har jag inte haft några alls. Mådde också sjukt dåligt psykiskt, ville bara gå och dö eller något, är så otroligt less på att vara gravid, vad jag än gör och hur jag än gör så får jag ont. Jag har ont dygnet runt och det finns inget som hjälper, vaknar på nätterna av att det gör ont tom.. Alla säger att det är nära nu men har man haft ont i typ 20 veckor så hjälper det inte att tänka så längre. Hade jag kunnat startat förlossningen själv hade jag gjort det nu, jag fattar inte hur jag ska orka, har 3½ vecka till BF nu...