December Bebis 2010 :)
Då behöver jag inte känna mig så ensam då. Hehe
Då behöver jag inte känna mig så ensam då. Hehe

Vad skönt att nästan alla ni andra känner ungefär lika. Jag hade en riktigt skönt graviditet med dottern så var helt oförbered på det här.
Har så ont i mina ljumskar och fogen i fram just nu, kan inte röra mig alls för jag har så ont.. Ryggen är jag så van vid att jag knappt tänker på det längre ens..
Var i borlänge förut, grannstaden, för att köpa present till min dotters kompis som ska ha kalas på lördag + till en kompis som har babyshower på lördag. Men swedbank har tydligen haft problem idag så kunde inte handla något. Jag höll på att bryta ihop totalt, det är drygt med alla hormoner, hade blivit lite sur annars och åkt hem bara men inte idag
Är helt slut, har varit hos min fd svärmor, min dotters farmor flera timmar.. Vi har fikat och jag och Lina var barnvakt till hennes kusin som är 3½ månader, tyckte hon var så liten men våran bebis kommer ju vara mycket mindre!!
Har onda förvärkar och haft hela em, men inte så onda att det är något på g. Men det pressar neråt och bakåt typ, kanske brukar känns så?! Känns som jag har huvudet mellan benen typ.. Dottern tror att lillebror föds i morgon men jag tror han väntar två veckor till.. v. 37+0 idag
Min sambo är på väg och hämtar en spjälsäng som vi fått av en kompis, så får skruva ihop och bädda den i morgon tror jag. Känns iofs onödigt att bädda den plus att vi har en sån där korg till lillebror. Jag får beslutsångest för minsta lilla grej så dottern bestämmer det mesta här hemma så jag slipper bli sur för att jag inte kan bestämma mig :-P
Har varit hos BM idag, v. 37+1:
blt: 115/70, lite högre än förra gången men helt okej
SF-mått: 36 cm
hjärtslag: 140/min
blodvärde: 123 (Fast jag inte äter järntabletter längre, så behöver inte äta det något mer!)
Vikt: 84,9 kg (+ 21,9 kg
)
Urin: 1+ (men det är helt normalt sa hon)
Lillebror är fixerad och ligger så långt ner han kan, han ligger och trycker på neråt så inte konstigt att jag har så ont som jag har.
Hon läste igenom vad läkaren skrev i lördags när vi var där och gick igenom det så var jätte skönt, allt var bra. BM frågade hur jag skulle sammanfatta min graviditet med ett ord, Hemsk var det första jag sa. Men det är tyvärr sant..