Stefanie skrev 2010-11-22 12:36:08 följande:
I går kväll (eller i natt var det väl egentligen) när vi gått och lagt oss fick jag för mig att jag skulle ta lite initiativ till sex. Katastrof.
Hela dagen hade vi varit mysiga med varandra, kramats en massa, pillat i varandras hår, ni vet så där kära bara. MEN jag insåg också igår att jag inte känner mig det minsta sexig längre. Min mage som jag hittills tyckt är fin har blivit lite för stor. Jag når inte ner för att raka mig där jag vill och det har resulterat i dålig rakning med en massa fula rakprickar (infekterade hårsäckar) så nu har jag bestämt mig för att låta bli ett par dagar så att det kanske kan "läka ut". Det bidrar inte heller direkt till att få mig att känna mig sexig...
Sambon som har varit bra på att hela tiden lyfta mitt självförtroende erkände igår att han börjar längta efter min vanliga mage, efter att jag bara ska vara jag, vara rörlig, inte flåsa så fort jag rör mig och allt vad det innebär att vara höggravid.

I vilket fall så ledde mitt initiativ till att jag började stortjuta och kände mig som världens äckligaste mest osexiga flickvän. Jag låg och grinade i säkert 40 minuter, han kramade om mig och så låg vi och pratade om hur det kändes och vad vi tänkte. Efter en total uttömning så hade vi sex i allafall, i typ 3 minuter. Han skämdes för att han kom så plötsligt och snabbt men jag blev bara glad. Skönt att veta att trots hela alltet så tänder han ju på mig och det var precis vad jag behövde bli påmind om.
Längtar efter att bli mig själv igen. Jag älskar magen, men nu är jag trött på att känna mig som en flodhäst. 
vet preciiis hur det känns!! Ska se om jag kan få er på lite bättre humör genom att delge er om vad som händer för ca en vecka sen när vi skulle ha sex, är ni känsliga får ni väl bläddra förbi ;D
Jag och sambon har sex ganska ofta, om jag förstått det rätt :P
Vi är öppna mot varandra och jag sa att jag känner mig rätt osexig. Men det tyckte inte han. 
Vi byter lite ställningar och nu kommer det bästa : 
Jag slänger runt mig i sängen och ska upp på alla fyra, sambon rör sig i sängen och jag välter. Ärligt jag verkligen välter. Som en indisk ko! Stod på alla fyra och hamnade som en sprattlande skalbagge på sidan. 
Den första sambon säger är "akta datorn!". Jag skrattade så jag kiknade och sexet blev istället för sexigt och mysigt väldigt roligt. Nu har jag i en vecka fått höra ett antal skämt om att välta ;)
Tänk er själva synen av en höggravid naken kvinna välta, från alla fyra ner på sidan, fortfarande i samma position med ben och armar.. hahahaha