Stefanie skrev 2010-11-09 22:25:12 följande:
Sambon var lite nere i kväll, trist dag, grå himmel, tidig morgon framför oss i morgon, lite tråkigt i skolan...
Han åkte iväg till replokalen en sväng för att spela lite en stund och jag sitter i soffan och lyssnar på världens finaste musik och inser hur mycket jag älskar honom. Tänk vilken tur jag har som får vara tillsammans med världens finaste man. Och jag har ett litet barn i min mage som är en blandning av oss två. Det kan nog inte bli finare än så.
Och som jag älskar det lilla barnet redan. Är det inte konstigt hur man kan älska någon så fantastiskt mycket utan att ens ha träffats....

fint skrivit så känner jag med

Skulle aldrig nånsin vilja byta ut de!
SaraKlippan skrev 2010-11-09 23:18:55 följande:
Hej allihopa :)
Nu är vi hemma o utskrivna från neonatal. Vi har det bra och har haft det bra på sjukhuset också, men det känns underbart att vara hemma!
Vi fick komma hem på permis redan i lördags men de har varit så mycket annat att ja inte orkat sitta vid datorn.
Har varit lite problem med amningen nu i början då han varit lite svag o inte orkat suga ordentligt. Han fick ju mat via sond i början. Första natten vi var hemma så fick han inte i sig tillräckligt vilket gjorde honom trött o han däckade direkt när ja la honom till bröstet, så den natten fick Andreas sitta o hålla honom till bröstet o ja sitta o massera fram mjölken ur mina bröst som kändes som de skulle sprängas! Skit jobbigt, men skam den som ger sig :)
Nu funkar det lite bättre förutom att ja har sår på bröstcårtorna o det gör skit ont. Men ja vill amma så de e väl bara att härda ut!
Jag mår bra efter kejsarsnittet o har inte speciellt ont längre utan känns mer obehagligt.
Jag har nästan hundra sidor att läsa igenom här nu så om någon frågat något o ja inte svarar så är de inte för att ja är otrevlig eller så! Ni skriver ju så mycket! Hihi
Lägger in nån bild imorgon då ja sitter vid datorn. Nu skriver jag från mobilen o där kan ja inte lägga in bilder vad ja vet?
Hoppas annars att allt är bra med er! :)
Nu närmar det sig med stormsteg för er även om era små väljer att stanna tiden ut.
Är lite snurrig o förvirrad så ja har säkert missat att skriva något! Men tack för alla gratulationer :)
Kramar
Roligt och höra från dig! Skönt att de går bra,trots amningen då....vet hur det är med sår på bröstvårtorna...hualigen så ont!!! kramar i massor!