Inlägg från: Willes Mamma 08 |Visa alla inlägg
  • Willes Mamma 08

December Bebis 2010 :)

mamma smurfen skrev 2010-10-27 10:52:16 följande:
    Nej jag har ingen blogg....har inte engagemang nog i kroppen för att hålla en blogg igång, å svårt för att sätt tankar å funderngar på pränt, så de blir förståerligt för andra*ler*

Vad frågade jag efter för ett tag sedan trodde du? 
    om de va nån som hade blogg
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-27 11:29:37 följande:
    Skrattar ja exakt idag ska man njuta av att vara gravid i morgon kan det vara en annan dag
    Själv ska jag unna mig med att se på film barn film hehe skönheten & odjuret och dricka fanta
    ,nu gjorde du mig avis. Fanta...gud så gott o så sugen jag blev på de nu då!!!! Hahaha
    Mamma till underbara lilla William 080419 ♥
  • Willes Mamma 08
    ludicrous skrev 2010-10-27 11:47:09 följande:
    Jag älskar att baka, vi bakar ofta här =) man får baka precis näääär man vill ;D
    gillar o baka men för de allför sällan,ja speciellt nu i detta kaos!

Nu ska ja ta ett bad!,haha degat hela fm,så skönt! Sen blir de o plocka lite här hemma om ryggen tilllåter!
  • Willes Mamma 08
    Jessika82 skrev 2010-10-27 14:24:39 följande:
    Hej på er. I morse kom en liten kille med buller o bång..... Skriver mer när jag kommer hem
    Naw..GRATTIS I massor till er! {#emotions_dlg.flower}
  • Willes Mamma 08

Älskarnova: Vart bodde du någonstans?? För läste i din blogg att ni varit i Vetlanda o köpa grejer där Anledningen till att ja undrar e att min mamma o pappa bor där och jag e uppvuxen där,hehe!

• Willes Mamma 08
    ÄlskarNova skrev 2010-10-27 15:48:26 följande:
    Jag bor i Virserum-världens största plejs you know! Är från Målilla egentligen-också ett väldigt stort ställe.
    och du och Emelle är V-viksbor va? 
    Hehe Västervik som vi bor i e inte så stort de heller;-P Men då skulle man ju kunna ta en FL dejt framöver,alla som bor nära?? Vet inte om det är någon mer??
  • Willes Mamma 08

Älskarnova: just det ja,inte jätte koll på hur viserum ligger i förhållandevis,men du skulle föda i västervik el?? E de närmare än eksjö??

• Willes Mamma 08
    ÄlskarNova skrev 2010-10-27 16:10:31 följande:
    Javisst, det vore ju skitkul! Jag kommer väl förmodligen föda i Västervik, men har egentligen längst dit (10,5mil). Fast det tillhör ju mitt län plus att jag födde Nova där. 
    Annars ligger ju Eksjö (7mil) och Växjö (7,5mil) närmre.. så vi får se hur bråttom det blir när det väl blir dags..
    Ja ha ok Ja de vore ju skoj om du fick föda här,hihi Kanske får ligga samtidigt på BB,vem vet:P
    Ja,de vore super skoj o få till en träff

Ludicrous e ju med från V-vik
  • Willes Mamma 08

JAg har funderar på vart de som va med i början av tråden tagit vägen??? Som tex minifer m,m?? Nån som vet?

• Willes Mamma 08
    delifi2 skrev 2010-10-27 21:35:56 följande:
    majmamma (ts) hade väl mycket att göra om jag inte minns fel.
    Ondar då?

jag kom ju in rätt sent i tråden eftersom jag inte hade bestämt mig om jag skulle behålla den här eller inte
    Haha så söt du e Majmamman e numera jag:-P  ja inte lätt o hålla reda på alla,hihi! Oh ja,vi hade så mycket o göra då har de fortf,men nu jobbar ja ju inte längre (hp) så känns lite bättre,har ju mer tid o sitta här,hihi!

Ja i början va de  lite oroligt med,en del fick missfall osv
    NhjärtaD skrev 2010-10-27 22:01:50 följande:

Majmamma är juh numera Willes mamma

Men Ondar har vi frågat efter för ett tag sen ja, men fortf inte hört nått

Åhhhhh vad jag längtar efter bebis nu!!!!!!!!!!!! vill vill vill vill ha den nu!!!

GRATTIS Jessika!!!!! ÄNTLIGEN!!!

Ne man undrar ibland vart de tog vägen,men de kanske hitta nåe annan tråd el inte har tid el lust o va inne här:-P
    NhjärtaD skrev 2010-10-27 21:04:16 följande:
    Hon var väl typ bostadslös, bodde i svärföräldrarnas sommarstuga ele nått...
    Aj då...bostadslös,inte skoj,hoppas de går bra för henne o bebis!
  • Willes Mamma 08
    ludicrous skrev 2010-10-28 09:23:55 följande:
    Ja, många jag vet har fått svar ganska snabbt =)

Längtar efter vatt få gå he just för att slippa tänka på vad jag gör, nu är det " nä vi kan inte ha sex ikväll, då kan jag inte jobba imorgon", (det drar igång sammandragningar), kul o behöva planera in sex... men även tvätta, städa osv...

o kunna ta låååånga promenader med hunden =)
    Men hade du inte sökt HP från o med måndag nästa vecka?? Då borde du ju få ditt svar senast i morron! Men ring dem är mitt tips. Posten är ju alltid så seg,så du kan ju redan fått ett godkännande Wiii hoppas!!
    Och börja gå på a-kassa 2 månader typ e ju mest krångel med papper o skit,ännu värre än f-kassan kan ja tänka mig!
    Momalicious skrev 2010-10-28 09:33:34 följande:
    Jösses vad ni skriver. Vi håller ju på att flytta så har varken tid eller ork att sitta vid datorn. Sett att folk frågat efter Ondar. Jag pratade med henne för nån vecka sen och det var som vi misstänkte med hunden så hon är ju väldigt ledsen såklart. Hoppas på att hon tittar in till oss snart igen.
    Någon (majorima?) frågade om mitt hb. Det var på 130 nånting, 133 om jag inte minns fel.

I natt fick jag sova lite bättre. Dock vaknade jag vid fyra och insåg att jag råkat slänga mitt gamla anställningsbevis som jag ska skicka in till fk och då blev jag så förtvivlad att jag inte kunde somna om. Dock träffade jag min kära svärmor på bussen och hon jobbar på kommunen så hon kunde fixa med en kopia hem. Tur! Hade jag ringt min gamla chef hade det krävts dödshot innan hon hade orkat skicka det.

Kommer nog vara rätt osocial nu och inte skriva så mycket. Blir flyttflyttflytt nu och sen ska man komma oordning lite och sen har jag ju körkortet att tänka på ;)

Förresten, jag vet att det är tidigt men igår hos BM så låg bebis väldigt långt ner och igår kväll när jag gick på toa "klickade" det till där inne. Kan han ha fixerat sig redan?! Eller var det mitt blygdben som gick av haha. Känns väldigt tidigt att fixera sig i v 32, eller?
    Ah stackare,nu e de din tur o flytta,ja,jag e inte avis på dig....hoppas de går bra o du får låta alla andra flytta,du får stå o dirigera lasset Vi har fortf inte kommit iordning,men de går framåt sakta,sakta i varje fall o Lycka till med körkortet....kommer du hinna köra upp innan bebisen kommer el hur ligger du till??

Det där med klicket,minns ja de diskuterades om innan i tråden,men vet inte vad som sas då ja själv inte känner nåe sånt. Men att den kan ha fixerat sig i v 32 e möjligt,de gjorde William. Men det är väl i tidigaste laget
Svar på tråden December Bebis 2010 :)