ludicrous skrev 2010-10-28 09:23:55 följande:
Ja, många jag vet har fått svar ganska snabbt =)
Längtar efter vatt få gå he just för att slippa tänka på vad jag gör, nu är det " nä vi kan inte ha sex ikväll, då kan jag inte jobba imorgon", (det drar igång sammandragningar), kul o behöva planera in sex... men även tvätta, städa osv...
o kunna ta låååånga promenader med hunden =)
Men hade du inte sökt HP från o med måndag nästa vecka?? Då borde du ju få ditt svar senast i morron! Men ring dem är mitt tips. Posten är ju alltid så seg,så du kan ju redan fått ett godkännande

Wiii hoppas!!
Och börja gå på a-kassa 2 månader typ e ju mest krångel med papper o skit,ännu värre än f-kassan kan ja tänka mig!
Momalicious skrev 2010-10-28 09:33:34 följande:
Jösses vad ni skriver. Vi håller ju på att flytta så har varken tid eller ork att sitta vid datorn. Sett att folk frågat efter Ondar. Jag pratade med henne för nån vecka sen och det var som vi misstänkte med hunden så hon är ju väldigt ledsen såklart. Hoppas på att hon tittar in till oss snart igen.
Någon (majorima?) frågade om mitt hb. Det var på 130 nånting, 133 om jag inte minns fel.
I natt fick jag sova lite bättre. Dock vaknade jag vid fyra och insåg att jag råkat slänga mitt gamla anställningsbevis som jag ska skicka in till fk och då blev jag så förtvivlad att jag inte kunde somna om. Dock träffade jag min kära svärmor på bussen och hon jobbar på kommunen så hon kunde fixa med en kopia hem. Tur! Hade jag ringt min gamla chef hade det krävts dödshot innan hon hade orkat skicka det.
Kommer nog vara rätt osocial nu och inte skriva så mycket. Blir flyttflyttflytt nu och sen ska man komma oordning lite och sen har jag ju körkortet att tänka på ;)
Förresten, jag vet att det är tidigt men igår hos BM så låg bebis väldigt långt ner och igår kväll när jag gick på toa "klickade" det till där inne. Kan han ha fixerat sig redan?! Eller var det mitt blygdben som gick av haha. Känns väldigt tidigt att fixera sig i v 32, eller?
Ah stackare,nu e de din tur o flytta,ja,jag e inte avis på dig....hoppas de går bra o du får låta alla andra flytta,du får stå o dirigera lasset

Vi har fortf inte kommit iordning,men de går framåt sakta,sakta i varje fall

o Lycka till med körkortet....kommer du hinna köra upp innan bebisen kommer el hur ligger du till??
Det där med klicket,minns ja de diskuterades om innan i tråden,men vet inte vad som sas då ja själv inte känner nåe sånt. Men att den kan ha fixerat sig i v 32 e möjligt,de gjorde William. Men det är väl i tidigaste laget