delifi2 skrev 2010-11-07 23:17:56 följande:
japp de får inte åka nånstnas då, fast EMily har ju pojkvännen rätt långt härifrån men då får han komma hit om han vill träffa henne så får han oxå vara barnvakt isf
Jag kan ju alltid skicka över en av mina barnvakter till dig om du behöver någon
Vet du vem som ska vara barnvakt, har du frågat nån ännu? tänkte mer så att ingen åker bort eller så och du står utan.
Min pappa ställer upp som barnvakt oxå bara det att han bor i sthlm men har har frågat när han ska komma ner och vara barnvakt så vi kan åka in, å jag har sagt att jag har ingen aning om när vi ska åka in, men skulle det vara dax och jag skulel ringa honom så skulle han vara på väg till centralen innan vi ens skulle sagt hej då. Han är för go ibland min pappa

Hihi,ja du får gärna skicka hita en;-P
Har ju tyvärr inte så mycket släkt där vi bor...mina föräldrar bor i en annan stad samt min sambos, hans pappa bor i o för sig här men han e 70 bast,hehe!
Men min sambos syster ska vi fråga hade vi tänkt,hon bor här. Men ja hon har ju sina barn o skola m,m!
Ska även fråga några av mina kompisar om de vill. För blir det på en helg så kan min mamma komma ner hit o ta Wille sen. Ev att hon kan ta ledigt från jobbet med. El pappa, ja de finns en del ändå visst
Vilken gullig pappa du har

MFJG skrev 2010-11-08 06:22:31 följande:
Min sambo börjar ta ut pappaledighet dem förste dec. Svärföräldrarna kommer hit när det är dags och är här hemma. Här finns ju alla grejer osv. sem vill jag hem så fort jag kan och får från förlossningen. Kan man skippa bb?;)
Tycker bara de e så mysko att nån annan ska sova i våra sängar om de skulle bli så,hehe!
Skippa BB...e du inte klok kvinna:-P E ju skönt o få lite hjälp,hehe! gud hoppas bara man inte får dela rum med någon,då tänker då i varje fall ja skippa BB. Usch! Tänk o ligga med nån annan o ungarna skriker ikapp! Ne tack!
linn78 skrev 2010-11-08 07:56:18 följande:
Mina föräldrar kommer att ta Axel när det är dags att åka in. Är det på natten så kommer mamma hit annars kör vi honom till dom el så hämtar dom honom på dagis. Jag ska packa en övernattningsväska till Axel som står färdig tillsammans med BB-väskan. (Som fortfarande inte är gjord) Enda problemet är om det sätter igång en eftermiddag när Axel är ledig från dagis och båda mina föräldrar jobbar. Ev kan kanske mamma komma hem ändå eller så kanske jag kan lämna in på dagis ändå. Jaja, det löser sig.
Igår var vi och shoppade första kläderna till lillfisen=) Ja, alltså inte första kläderna utan det första han ska ha på sig. Nu fattas jag bara en svart kofta eller svettis, någon som sett detta någonstans? Till bebis alltså..
Måste ta tag i detta med bb-väska också, känns som om jag bara skjuter det framför mej för det känns så långt borta med förlossning. Men imorgon är det v 37 så ganska nära är det ju...
Kommer din sambo sen åka o hämta killen på dagis??? el får han förtsätta o va hos barnvakten nån dag??
Har verken packat BB väskan el Williams väska

Har inte ens köpt grejer till BB väskan,hehe dax för de kanske!
Oj e du redan i v 37

Här går det undan!