Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

December Bebis 2010 :)

Ska bli kul att börja plugga. Träffa nytt folk, det gör man ju inte på samma sätt när man jobbar speciellt inte när man jobbar natt och sover på dagarna..:P

• Mama Jessie

Majorima: ja det låter ju perfekt:). Vilka tider sover han på dagarna? Anton sover också 20-8 med matpaus vid 5 men tiderna på dan kan variera lite och oftast blir det 3 lurar men vill få ner det till 2

• Mama Jessie

Sist jag skrev högskoleprovet hade jag jobbat hela natten och inte sovit nåt men provet kändes lätt och jag fick mitt bästa resultat hittills:).

• Mama Jessie

Här har vi också 74/80, vissa kläder i 74 börjar ju redan bli för små. Några 74-kläder köpte jag för några månader sen och då var dom ju jättestora, kunde inte föreställa mig att Anton skulle kunna ha dom och nu växer han ur dom.. Fort går det!

Momalicious skrev 2011-07-20 20:34:42 följande:
    Haha, Elliot har börjat använda stl 80. Men 74 passar fortfarande :)

Herreguuuud vad liten Hugo var! Och då är han ändå större än Elliot var. Så liten och fjäderlätt! Han kändes så skör liksom. Blev bebissjuk som bara den vill jag lova ;)
    Vad mysigt:). Kan inte föreställa mig att Anton varit så liten, tänk vad mycket som hänt på bara några månader. Förstår att du blev bebissjuk :)
  • Mama Jessie

Jag har en britax multitech, kan ha den både framåt och bakåt så den ska ju räcka länge. Man kan höja huvudstödet också så han ska förhoppningsvis inte växa ur den för tidigt :)

• Mama Jessie

Var också och tittade på stolarna i affären och beställde sen på jollyroom, sparade typ 600 kr på det. Anton trivs mycket bättre med att åka bil nu när han sitter upp mer och har mer plats att röra sig på:).

• Mama Jessie

Hittade napparna :), verkar ju bra med de små knopparna i nappen. Du får berätta vad Loke tyckte om dom

• Mama Jessie

1-2 tsk rapsolja i maten får fart på magen :)

• Mama Jessie

Jag fick tillbaka mensen i maj och innan dess hade jag molvärk ett bra tag, i 2-3 månader gick jag och trodde att mensen skulle komma när som helst typ. Men nu senast hade jag knappt nån mensvärk alls:)

• Mama Jessie

Jag läste också det testet innan jag köpte min britax :)

NhjärtaD: Att de absolut inte vill bli lämnade brukar väl komma kring 8 månader tror jag så hon ligger i fas :). Min kille blir 8 månader på måndag men är just nu på strålande humör och sitter/ligger/rullar omkring och leker för sig själv längre stunder, får väl se om eller när han börjar kinka ;)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)