December Bebis 2010 :)
Det är ett "problem" annars också, kan inte ha overall eller något i vagnen, han svettas ihjäl haha.. Han är helt enkelt vääldigt varm av sig. Sover i de tunnaste pyjamasarna vi kan hitta och med en tunn barbapappafilt på natten, ändå blir han varm.. Har testat att låta honom sova naken, med blöja såklart, men han kommer inte riktigt till ro.. Vi har verkligen inte varmt i sovrummet heller. Crazy det där. På morgonen vill han dessutom ligga i min armhåla de sista timmarna, då kan ni ju gissa hur varm han blir. Då vaknar han ibland jättearg och jättesvettig, men blir glad när han blivit sval igen

Uähh, har varit två oroliga nätter här.. Han vaknar ofta och sover oroligt.. Är väl något som händer i kroppen igen..
Alla fina innetröjor/jackor man har fått och köpt är i stort sett oanvända-fattar inte när jag skulle kunna ha på honom dom. Man lär sig vad som är användbart och inte. hihi!

Lillherrn sov mellan oss efter att han ätit vid 12, vaknade av att han gnällde vid 03.30 och bajsade 2ggr (ovanligt på natten) och det lät lööst.
, men jag och Nova har klarat oss.
(f.ö. 200g