December Bebis 2010 :)
Antons tittade fram vid 8,5 månad, innan dess trodde man ju aldrig dom skulle komma. Nu är dom halvvägs uppe:)
Antons tittade fram vid 8,5 månad, innan dess trodde man ju aldrig dom skulle komma. Nu är dom halvvägs uppe:)
Kommer Anton upp med armarna också så kryper han snart, just nu skjuter han bara upp rumpan och trycker ifrån med tårna ;). Men han har åtminstone börjat försöka:)
Jag tror wonder weeks appen hade helt rätt i att detta var en stormig vecka. Han har vaknat mycket på nätterna, morgonen har han flyttat tidigare varje dag- 6.50, 6.30, 6 och idag 5.30 och sen inte somnat förrän 9-10. På dagarna har han varit ok men när man är trött är minsta lilla gnäll jobbigt speciellt när det låter IIIIIIIIHHH, IIIIIHHH
Var på babysim idag, Anton hade skitkul! Redan när vi satt på kanten och jag doppade hans fötter började han plaska som en tok, jag fick hålla emot lite så han inte skulle skrämma slag på de mindre bebisarna :). Skönt att han gillade det iaf, det är ju inte gratis direkt
Anton pillar också på det som är spillt i hakklappen, han kan verkligen bli helt inne i det. Spiller jag nåt på bordet är han där direkt och kletar också, även om det bara är en pyttedroppe:)
Jag har beställt en ny vagn 

Ja visst är den snygg :)
Tänkte bara köpa en billigare sulky först men fastnade för den här istället så efter vintern ställs nog city crossen undan :)