mamma smurfen skrev 2011-01-28 12:59:20 följande:
Willes Mamma 08 skrev 2011-01-28 12:47:06 följande:
samma här....gillar verkligen inte den där kulan
stl 62 när han föddes? oj...va vägde han då? Han va väl inte så stor? Albin hade stl 50 i 2 veckor o nu e de dax o köpa hans stl i 62 och han är 7 veckor på måndag. Kan inte fatta att han växer så dant, stl 62 känns ju så stort,hihi!
mammasmurfen: Grattis till pengarna,hhihi! Vet hur knas man kan få de med f-kassan!
Tack=)
Ang klädstorlek så har vi precis börjat med storlek 62,
men vissa 56 kan hon fortfarande ha, men klädhögen krymper sakta.
Ska bli sååå kul att gå å köpa nytt i större storlekar nu...
har inte köpt något, utan haft de kläderna hon har sedan innan hon föddes,
sedan har hon fått kläder i julklapp å av vänner som vart här och beskådat "underverket" *S*
Mama Jessie skrev 2011-01-28 13:35:29 följande:
Jag har också börjat med 62 denna veckan men han kan fortfarande ha byxor i 56 om dom inte är för tajta i midjan, lilla tjockisen :).
Har en hel stor byrålåda full med 62 kläder som jag fått så jag har längtat efter att få börja använda dom, men man har lite beslutsångest varje gång man ska välja kläder

.
Fick semesterersättning igår på 14000, tog 12 dagar semester i december men trodde jobbet hade sjabblat bort det så det kom ju som en positiv överraskning. Tyvärr går hälften till mamma som fick betala mina räkningar i dec men lite shoppingpengar är det kvar så jag ska hitta en fin overall i 68 tänkte jag

Ja albin har med haft de kläderna vi köpt till honom innan han föddes, så de ska bli kul o köpa lite nytt nu som man inte sett;) Men vissa e så fina så de vill jag ha igen,fast i större stl,hehe !
sen e ju inte utbudet såååååååååååååååå värst skojigt till killar heller, finns ju sjukt mycket finare till tjejer!
BTW: Hade vi fått en tjej hade hon hetat Ellie, precis som din mammasmurfen

3 barns mamma84 skrev 2011-01-28 13:51:32 följande:
Morgondagen ja det handlade med att gå upp kl 11 tiden och börjar hålla på med köket

Det lädde till damsugning och tvätta golv tvätta kläder vikt ihop den lagt in i skåpen och diskat och lagt in disk i diskmaskinen..
Tvätta bord osv osv ..
Kanske NU unna sig med att äta frukost vad tycker ni

nu har jag gjort mitt haha

ja ha då fattar jag

Men då måste de varit rätt stora på honom,lilla pluttisen

Albin har knappt hunnit o använda alla sina bodys i 56 som ja köpte till honom innan han föddes,ehehe!
Och helt klart att du är värd lite frukost

Duktigt o städa såå mycket...ibland får man sina ryck

önskar ja me kunde få de för här behövs dammsugas minsann