Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

MajMamman08 skrev 2010-04-28 20:56:16 följande:
    Älskar det programmet med Tycker de borde sända ett med svenska mammor=)
    Ja Sjukt kul! Och så sitter man där och dömer vissa och tyckar andra är så duktiga. Jag har sett på dom danska så mycket, ända sen det började sändas, så jag kan danska nu hahaha. Eller ja, inte prata, men jag förstår utan att läsa text ;)
    Herre, höjden av nördighet Nu ska jag laga mat åt min kära sambo som jobbar sent, stackarn. Varit igång sen halv 7 och kommer hem lite över 22. Liiite väl lång dag om man jobbar som murare måste jag säga.
  • Momalicious
    Minifer skrev 2010-04-28 23:06:10 följande:
    nix, däremot har jag en betydligt sexigare gördel/korsett från twilfit =)
    Äh, sexig kommer jag ändå inte vara efter en förlossning. Huvudsaken är att den är bekväm känner jag ;) Kommer förmodligen se ut som ett ras första tiden efter hihi. 
  • Momalicious
    ÄlskarNova skrev 2010-04-29 09:28:23 följande:
    Imorse fick jag en beige flytning igen..syndes när jag torkade mig första gången-sen inget mer. Kändes nästan som äkta mensvärk när jag satte mig på toan och inte växtvärk.  Sist detta kom var för exakt en vecka sen. Skulle haft mens som icke-gravid för två dagar sen-så jag sätter hoppet till det. Men suck alltså!! Man blir ju sååå orolig. Håll tummarna för mig är ni snälla!  v.8+3 idag..
    Håller tummarna! 
  • Momalicious
    Minifer skrev 2010-04-29 10:42:24 följande:
    nä, men två tre månader efter kanske du känner att det är nice med en svart liten historia som håller in magen och ger en snygg midja =) Den gör underverk på slappa magar, tro mig! :D
    Sant sant ;) Jag hoppas inte jag ärvt mammas gener. Hon fortsatte vara "tjock" medans hon ammade och sedan när hon slutade blev hon tunn som en pinne. Jag hoppas snarare på att gå ner medans jag ammar. Det ska bli mååååånga promenader med barnvagnen kan jag tala om.
  • Momalicious