December Bebis 2010 :)
Idag har jag och min kära sambo varit förlovade i ett halvår :) Det ska firas med att gå på 1-årskalas hos min sambos brorsdotter :) Hoppas ni får ha en fin första maj!
Idag har jag och min kära sambo varit förlovade i ett halvår :) Det ska firas med att gå på 1-årskalas hos min sambos brorsdotter :) Hoppas ni får ha en fin första maj!
Guuuud vad jag är trött. Min svägerska är gravid och beräknad på fredag och mitt under lunchen fick hon en förvärk och min svärfar höll på att svimma så nervös blev han
Lite roligt var det.
Hej allihopa! Synd att det är så många som är så oroliga här :( Jag är inte speciellt orolig just nu. Så äcklig som jag blivit de senaste dagarna med fet hud, fett hår, finnar.. Ja. Känner mig som jag är i puberteten igen. Blä. Alltså måste jag vara gravid, jag har ju redan avklarat puberteten ;)
Idag har jag pluggat hela dagen och är inte färdig än. Känns inte alls kul att behöva stressa så mycket nu när man är gravid. Normal stress, ja. Galen psykopatskolestress, nae. Men det är en månad kvar så det är bara att hålla ut.
Det kommer lösa sig för er, och vi SKA ha våra bebisar tillsammans. Ja, alltså.. I tråden. Vi behöver väl inte förlösas tillsammans kanske..? Jobbigt för er som har i början av december att hålla er tills 31 som jag är beräknad ;)
Nae, det var allt från mig.
MASSOR av kramar från mig till alla er som är oroliga. Det ska lösa sig ska ni se! 
Dags fär sen (!) middag nu.
! Imorgon kommer alla VUL:are få finfina besked och jag kommer gå på hälsosamtal och få massvis med information om saker som jag redan vet haha. Kramar! 
God morgon! Inte det vanligaste att man både nattar tråden och sen väcker den på morgonen ;)
Gud vilken dag. Eller morgon. Satt på bussen på väg till skolan. Mådde mer och mer illa. Var tillslut tvungen att hoppa av för jag trodde jag skulle kräkas. Istället för att åka till skolan fick jag åka två (!) bussar för att komma hem igen. Trodde jag skulle svimma, dö och spy - allt på samma gång. Fy sjutton. När jag väl kom hem fick jag spytt och nu mår jag bra även om jag är trött. Så himla onödig dag!