December Bebis 2010 :)
Och stoort grattis till linasmamma som fått sin hp, det är du värd! :D
Jag har en riktig vilde i min mage med, tänkte skriva kille hahahaha har juh ingen aning om vad det är
bara vad jag tror ele känner...
Usch, lämnade bort mina små till deras pappa idag....kändes inte bra idag...vet inte varför...tråkigt iaf...vänjer mej som sagt aldrig...
Vi är sååååå sjukt sugna på kebab här hemma nu!!!!!! Blir nog det om jag har tur ![]()
Men jag kan inte, får så sjukt ont direkt efter och det håller i sig ett dygn efter så är inte värt det.. Men min sambo gnäller inte eller något som tur är Nu har jag varit duktig & tänjt gränserna, men e juh helt slut nu, har rensat dotterns rum på leksaker & grejer, blev så tomt hahaha, men hon fyller år snart så då är det fullt igen
Imorgon blir det sonens....phu! men sen är det gjort iaf & det är juh skönt....
Mannen håller på för fullt med städningen, duktiga han!
hihihi, rätt skönt samtidigt som man får dåligt samvete...han har rätt rålig rygg med....men så fort detta är över ska jag ta över ![]()
Blåbärssoppa kan funka med...
Gah hemgjord vätskeersättning smakar ju för grymt illa,både utan och med sagt
fick ja sonen de då han hade kräksjuka, apoteket va inte öppet,så fick göra egen...smakade o fy o blä...kunde knappt få i mig en liten droppe.
Idag är lille plutten hos sin mormor hela helgen så ja o sambon kan få något gjort här hemma
Vi har spacklar o slipat o målat,trapphus,hall,wille rum och nu ska sambon ta tag i trappan o måla den! Puh e helt slut...i morron blir de o måla se sista o sen städa!!!
Skönt att man kommer liiiite närmare ordning o reda här hemma
Nån som ska till ullared snart???
hahahaha.......... vätskeersättning gör jag iordning under dagen då jag vet att jag ska ut på kvällen (när jag inte är gravd) och ska festa. Dricker hälften när jag kommer hem och hälften dagen efter, gör under då :=)
Vill oxå åka till ullared men med min foglossning kommer jag knappt fram till ingågnen från parkeringen så det är bara att glömma :(
Har ingen aning om hur stor bebisen ska vara nu men det låter som det är "normalt" om man räknar efter lite... jo det är rätt, kollade runt lite nu och barnet är ca 45 cm och ska väga runt 1,8 kilo :=)