Inlägg från: Trollungarnasmamma |Visa alla inlägg
  • Trollungarnasmamma

December Bebis 2010 :)

linasmama skrev 2010-10-15 10:09:35 följande:
    Jag var så glad att jag inte skrev klart :-P Jag jobbar som timvikarie i hemtjänsten så vore konstigt om ni andra timvikarier inte får det! Tror de tog hänsyn till att jag varit sjukskriven från början av Juli också. Får hem pappret i början av nästa vecka då får jag veta lite mer kanske..
    Åhhhh blir glad för er som är timvikarier när ni får HP samtidigt som jag blir helt tokig för att min chef sa att hon inte kunde skriva på några papper!!!!! hel knas tycker jag!!!
    Momalicious skrev 2010-10-15 10:41:02 följande:
    Wiiiih, min körlektion gick sjukt bra idag! Enda "felet" jag gjorde var att jag kör rätt hårt när jag blir stressad men annars inga fel. Nu ska jag njuta av helgen!
    Och stoort grattis till linasmamma som fått sin hp, det är du värd! :D
    Wiiiie du fixar detta
    ~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Bebis-Dec 10 ~*~♥~*~
  • Trollungarnasmamma

Jag har en riktig vilde i min mage med, tänkte skriva kille hahahaha har juh ingen aning om vad det ärTungan ute bara vad jag tror ele känner...

Usch, lämnade bort mina små till deras pappa idag....kändes inte bra idag...vet inte varför...tråkigt iaf...vänjer mej som sagt aldrig...

Vi är sååååå sjukt sugna på kebab här hemma nu!!!!!! Blir nog det om jag har tur

• Trollungarnasmamma
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-15 19:27:30 följande:
    Humörsväningar fan typist fårför mig att jag e jätte kännslig och plötsligt börjar jag gråta
    Trött på detta.
    Nu e jag iaf mätt i magenhar ätit 4 st pankakor hehe gott

Tänkte fråga er flickor ..
    Hur är det`med er sexlivet och sen en fråga till hur e det med städandet ?

Själv e jag JÄTTE sugen hela tiden vi har sex 2 ggr på en dag har nu haft det i minst 3 veckor om inte mer och vi har sex varje dag men nu börjar det öka i takt till 2 ggr om dagen