December Bebis 2010 :)
Imorgon ska jag tvätta bebiskläderna då jag igår fick tummen ur och köpte parfymfritt till tvätten! *duktigt!
Jag har dock lite ont om pengar så jag hoppas min SP kommer som det ska!!
Vi har börjat tvätta bebiskläderna nu med
Känns att man donat idag
sååååå tråkigt, kan juh knappt röra mej nu....
Nu kommer ett gnäll inlägg, men jag blir tokig!!
Orkar inte göra nånting extra än det jag måste, typ ta hand om barnen....är så stor & tung & trött i kroppen...är sååå sugen på höst städningen men ORKAR inte....det är så frustrerande!!! nu fick jag be sambon om hjälp, han kommer fixa det, men mår dåligt att lasta över det på honom...
Fogarna gör ont trots man inte anstränger sej....
Kommer jag fixa detta fram till FL, 60 dagar kvar är juh ingenting, men för mej är det pain in the as!!!!! Vill bara ha min bebis nu & må bra igen.... ![]()
Är så avis på er som orkar fungera, för det gör verkligen inte jag...sitter/ligger i denna jäkla soffa som jag börjar avsky, börjar avsky mitt hem för det inte ser ut som jag vill....är rätt pedantisk men ändå...
usch & fy.....
tack alla, känns ändå skönt att inte vara ensam, känns som man är det här hemma ![]()
mååååånga punkter som stämde på mej ![]()
hej tjejer!
Hoppas ni haft en trevlig helg! Det har vi, trots att jag har så ont....idag är nog den värsta dagen, kryper nästan fram, kunde knappt gå från dagis efter jag lämnat barnen...har kräkts av smärta
Tycker som er när man tänker framåt att det inte är lång tid kvar, men när man har denna smärta så känns det låååååångt...vill juh gärna att bebis kommer tidigare, men samtidigt inte för tidigt....
En positiv sak iaf är att min tarm verkar ha slutat blöda & att det är "bara" 3 veckor kvar tills jag får sluta med kortisonet!!!
Ang vart bebis ska sova så får vi väl se lite
Min tös sov inte bra jämte mej & inte jag heller så hon har sovit i sin säng fram tills hon var 2 ca, nu kommer hon in varje natt & är snart 4.
Sonen kunde sova gott jämte mej, så det fick han efter nattamningen...vi var juh själva ibörjan med så hade 2,35 säng för oss själva
Så vi får se lite nu...sambon hade svårt att sova när jag ammade sonen, så nu suckade han lite att jag skulle göra det i sängen, men jag sa att ska jag gå ur rummet för att amma då ligger vi kvar i soffan isf, tänker inte springa uppe på nätterna &v Vara vaken mer än nödvändigt & så ville han juh inte ha det
Känns lite sådär att även ha bebis i sängen när dottern kommer med, är juh rätt trångt nu när man är så stor med....får se får se...
Imorgon är det TUL
hoppas nästan på att de ska säga att de mätt fel & att bebis har BF om en vecka
hihih vore det för mycket begärt