December Bebis 2010 :)
Lite sockerkoma efter ½ kg godis förklarar kanske en del med
Lite sockerkoma efter ½ kg godis förklarar kanske en del med låter som förvärkar ja....
ring in, hade jag gjort...

Hemma efter BM besök
Hade bara gått upp 8 hekto
hel knas att det bara stannat till sådär, men bra
har juh handlat om flera kilo mellan gångerna innan!!
Blt: 120/60
Hjärtljud på skatten var 140
SF var 33
Ej fixerad ännu....allt var kanon, tyvärr ska vår BM sluta så vi ska få en ny de sista veckorna
men men så e livet...
Nämnde till henne om mina slemmiga flytningar jag haft sista tiden bara för att, & så brukar det vara i slutet sa hon!!! WHAT???? sambon blev toknervös...
Fick order om att vila, men känns som jag inte kan vila mer än jag gör!!! så vi får väl se hur detta artar sej.
Jävulsk foglossning idag med, kan knappt gå! Det har satt sej på blygdbenet & ljumskarna...aj aj aj.....
Hela 33 veckor idag enligt BM, 32+6 enligt mej ![]()

För ett par år sedan hittade jag och köpte hem Jaktglögg, den hittills godaste helt alkoholfria glögg jag smakat (blåbär, svartvinbär, m.m) - inte sliskigt söt utan fräsch och supergod
Brukar säljas på julmarknaden i Gamla stan i Sthlm och helt säkert runt om i landet.
Åh nybakta lussisar, peppisar med mjölk, glögg.. *drömmer mig bort från skrivbordet*
Är så sugen på att ha GRAN hemma men i en liten trea med nyfödd bebis antar jag doften och småkrypen kan bli för mycket för den lille..?
Får bli en liten en (busken
) i kruka iställe eller något och än mysigare gran nästa år ![]()