Willes Mamma 08 skrev 2010-10-12 19:44:06 följande:
Va hos BM idag....sa att jag hade skit ont i fogarna,ryggen m,m! jobbade idag o trodde min kropp skulle slitas sönder av all värk. Men kämpade på. Men BM sa inget om sjukskrivning utan henne va mina alternativ om jag inte fick HP att använda min F-penning.....jippi,jätte skoj el inte!
Men får ja inte HP ska jag proppsa på sjukskrivning som tusan! Tänker inte ge mig!
Idag på jobbet (jobbade på ett "nytt" ställe som jag inte trivs på) så kläcker en karl jävel ut sig...ja ha,här kommer en till tjockis och ska jobba, att de alltid ska skicka sånna!! DAH,hade lust o klippa till fan skapet! (sorry jag svär) Men blir så arg bara jag tänker på de. Va glad att nån överhuvudtaget kommer till de där hemska jobbet!! Usch!
Lixom gillar inte ordet tjockis när det används i ett negativt samband! E tusan ingen som säger tjockis till en annan på jobbet som verkligen e FET!
På tal om jacka så kommer jag ha de jackor jag har, får ha halsduk o nåe tjocktröja...alternativ frysa om magen,haha! Kommer INTE köpa ny!
Tråkigt med BM & jobbet

såna borde inte ens jobba inom vården juh!
Willes Mamma 08 skrev 2010-10-12 19:48:40 följande:
Ja,jag hoppas verkligen jag får HP, han sa att ingen fått nej då han skivit de papprerna. hehe bara för de så e de la första gången nu
Du va sjukskriven va??? Vad skrev din dr förnågot??
Ja,maila du dem o be om o få en

För läste att vissa kommuner inte ger ut sådana BB påsar! Dåligt,men maila så får du en

Du får säkert det, e nog bara min chef som inte var så engagerad....
ja det är jag, men har fortf inte fått svar från FK....jag har juh lite tur i oturen att jag har en tarmsjukdom som varit i blom hela grav så hon skrev juh det bla & foglossningen....
ahhh då bor jag säkert i en sån kommun

Jessika82 skrev 2010-10-12 20:01:59 följande:
Hej på er. har ringt förlossningen ikväll.... det känns som bebisen är på g....
Men vad säger du? hur känns det då?