December Bebis 2010 :)
Fick världens bästa brev idag, från försäkringskassan som så snällt berättade att jag är beviljade havandeskapspenning fr.om. den femte november! SCORE!
Ser att ni pratar nappar, Nova slutade med sin napp julen innan hon fyllde tre, (född i januari) gjorde precis som Willes mamma skriver, hon gav dom till tomten, det funkade jättebra =)
Inköp Har köpt de stora sakerna, skötbord o vagn, säng hade vi sen innan . Sen lite kläder. Men inget mer, det är ju två månader kvar för mig så det är ju lugnt =) Har inte köpt blöjor, nappar, tvättlappar eller nått sånt, inte heller nått till mig.. Tänkte jag skulle köpa "fultrosor", finns ju ofta nått 5 pack eller så på åhlens eller nått. Kan va skönt att ha första tiden efter förlossningen när man faktiskt blöder mkt, o sen bara att slänga om man råkar läcka o så.
Är helt slut idag. Har skenat runt halva stan efter en halloween outfit, tills jag kom på att jag nog har hemma. Storhandlat o långpromenerat med hunden, shoppat loss på systembolaget inför festen imorgon (neeej inte till mig såklart) o åkt runt o haft mig till affärer som inte är inom gångavstånd. Nu är jag TRÖTT.
Bara jag som väntar på svar...har sån jäkla otur denna gången tycker jag,....