-
Jaså? Har ni blivit ett par nu ele?ondar skrev 2010-11-06 10:31:01 följande:Haha word! Han har ju faktiskt frågat om jag vill flytta ihop men det sa jag att det vill jag inte:). Jag tycker vi har det bra så här:)
-
Här ligger vi i soffan efter ett ca 6 timmars 4 års kalas, men jag har inte behövt göra så mycket
Lite rosa i trosorna ikväll igen, men inget jag oroar mej över då jag inte har ont nånstans....mer än det vanliga
Imon är det en lugn 4 års dag för tösen bara vi i familjen & lite paket & frukost i sängen
sen får vi se vad hon vill hitta på!
-
HIhihi det har jag planerat länge tillbakaWilles Mamma 08 skrev 2010-11-07 23:03:44 följande:Ni som har syskon......hur ska ni göra med barnvakt när det är dax?? Sambon fråga hur vi skulle göra idag och jag har faktiskt knappt tänkt på de!
Hahha--kanske e dax o planera de nue
Har ni lämnat dem hos barnvakten o sen åkte till förlossningen, El de har kommit hem till er?? Tänk om man inte hinner,så syskonet får följa med till förlossningen??
Hur gör man...??? och hur har ni andra gjort/ska göra???
hihhi
Min mamma kommer hit ele svärmor..beror lite på när det startar osv, syrran bor ca nån minut härifrån så hon kan med komma....så allt beror lite på hur det startar, men de kommer vara hemma iaf....det bästa vore om det startade när de är hos sin pappa, kul överraskning när de kommer hem
-
Ja jag har med gått runt & kikat efter bindor...men kommer inte ihåg vilka jag hade sist...men tror jag köpte på apoteket....i värsta fall tar vi det när vi åker hem från BB, på sjukhusets apotek....Willes Mamma 08 skrev 2010-11-08 08:53:21 följande:Vad ska ni köpa för bindor efter förlossningen?? Typ de tjockaste nattblöjorna som finns el?? Minns inte vad jag hade förra gången
Håller med ang BB, det är såååå skönt att ligga där & bara va....Här har de juh gjort bb lättvård med stort eget rum & dubbelsäng & egen toalett osv, har inte varit där än så jag hoppas få komma dit denna gången, det fanns inte när Nova kom 06, men när Elliot kom 09 så fanns det, men fick ligga kvar på avd då för han hade lite problem med andningen först....så nu vill jag DITEmelle skrev 2010-11-08 09:46:49 följande:Vi har en kompis till mig som back up om det skulle vara akut eller att vi skulle åka in nattetid.
Sen kommer våra mammor (mormor/farmor) komma hit och avlösa henne så snart dom kan.
Barnen kommer sen att följa med dom hem och vara där tills vi är hemma igen.
Skulle allt detta ske på julafton så ser upplägget lite annorlunda ut, men i stort sett det samma...
Förhoppningsvis är vi ju hemma till jul med en liten bebis..
*wishful thinking*Nej nej, skippa inte BB.MFJG skrev 2010-11-08 06:22:31 följande:Min sambo börjar ta ut pappaledighet dem förste dec. Svärföräldrarna kommer hit när det är dags och är här hemma. Här finns ju alla grejer osv. sem vill jag hem så fort jag kan och får från förlossningen. Kan man skippa bb?;)
Har gjort misstaget 2 ggr att åka hem efter 6 timamr (man får inte åka hem tidigare här, eller fick inte då iallafall) och det ångrar jag sååå.
Man tänker att det ska vara såå skönt att vara hemma men man kastas in i vardagsbestyren så fort även om man har en hjälpsam sambo osv.
Landa, lär känna bebisen och LÄK lite inann du åker hem. Det är mitt bästa bästa råd.
Hemma kommer du vara jättemycket sen ju!
HärligtEmelle skrev 2010-11-08 10:02:10 följande:Jaaaa!!
Jag fick tag på en röd POP skötväska!!
Tjohoo!
Perfekt.
Nu har vi inte en endaste lite pryl kvar att skaffa!!
Och sambon fick lite färg med på vagnen, precis som han ville...jag röstade ju såklart på svart väska med...men man får ju vara lite snäll ibland!
-
Åh vad jag är nyfiken på hur det ska sätta igång
vatten ele värkar?
Tänker på det varje dag i stort sett!!!
Längtar längtar längtar!!!!!
-
Sex kanskeMrsHelgesson skrev 2010-11-08 10:51:03 följande:Någon som vet vad som påverkar livmodertappen så att den utplånas? Det var 2,5 cm kvar i lördags.
-
jag får en jäkla foglossning efter sex & sammandragningar...
Jag skulle packat väskan för lite mer än en vecka sen, men har inte kommit så långt hahaha, måste göra det snart....
Har någon konstig känsla att nått är på G.....vet inte vad...ele så är det bara önsketänkande
Gick över till grannen idag, skulle lämna ett kvitto sen fastnade jag en stund, hade inte tagit med mej telefonen...sambon fick panik för att jag inte svarade & tog lunch en halvtimme tidigare för han trodde nått hänt!!! stackarn, så nervös redan!!!
-
Ang önskan om kön ele så, jag har juh en av varje sen tidigare, sambon önskar pojke som första, jag vet inte, men lite flicka för jag såg alla oanvända söta bebis kläder efter dottern
men jag blir glad vilket som!!! + att vi bara kommit på flicknamn ele bestämt iaf!
Usch huvudvärk nu
-
Håller med
Aj fått tillbaka mina hemorrojder
Men har juh min super salva hemma
Idag har jag haft grymt med sd......hård hela tiden känns det som....
Ang avföring under förlossning
har alltid blivit b nödig under förlossningarna & sagt detta, neeee det är trycket du känner säger de hela tiden, NEJ jag MÅSTE SKITA säger man, & då har de kommit in med en stål potta & jag har fått göra mina behov efter mycket om och men, ska försöka komma ihåg att gå på toa innan denna gången
hihihihi
-
Jag litar väldigt mycket på de på förlossningen osv, måste jag juh göra, annars skulle jag bli hel nojjig...hade jag inte kännt så hade jag hellre fött hemma, skulle vilja gå läääänge hemma under förlossningsarbetet men är rädd att nått händer bebis under tiden som jag inte kan se hemma, de har juh koll på hur bebis mår under tiden.... kanon!!!