delifi2 skrev 2010-11-02 11:29:31 följande:
jag har hållt stnehårt på att INGET före 1 december kommer in ähr i huset men så gravis som man är så blev det både julmust och julskinka, blev lite sur på mig själv att jag var så sugen men det här är det enda året det sker så tidigt, absolut inte tidigare nästa år.

ondar skrev 2010-11-02 10:50:26 följande:
Haha ja men om jag skulle gå över en vecka eller två så har ja ju massa dagar kvar

. Så inget är ju särskilt säkert hihi. Vi får hoppas att du får ut din bebis lite tidigt då så du slipper vänta så mkt mer:). Tycker absolut att de ska vara här snart allihop
Ja med den här tråden så kan ju allt hända, har varit med i 2 trådar tidigare med Elliot å William och då tror jag att det itne var nån bebis som kom för tidigt men här kommer ju alla lite om de vill

hon låg i tvärläge då, men nu har hon vänt sig på nåt annat sätt, vilket är svårt att säga, när bm kände igår så visste hon inte vad som var huvud å vad som var rumpan men det spelar ingen roll för när jag la mig på sidan för att få akupunktur så la hon sig åt något annat håll iaf, hela hon vände på sig

NhjärtaD skrev 2010-11-02 11:13:05 följande:
Min hade huvudet neråt fast liksom borrat in sej i ljumsken

v 32+1
Oj då, det var ju inte så bra, så låg William oxå när han skulle komma och hanhade oxå nästan borrat sig fast så när jag fick värkar så fick bm försöka vända honom rätt med handen genom att köra upp handen medans jag hade värkar och det var inget kul, har aldrig haft så ont tyckte värkarna var tillräckligt men att känna en hadn där i mitt i allt, nä fy fan säger jag bara.
Sen så kom han inte ner eftersom han hade fastnat lixom och efter varje värk så återhämtade han sig inte som han skulle så jag fick åka ner till op för att göra ks, men eftersom det skumpade lite på vägen så lossnade han med huvud och åkte ner rätt, så han kom på op-bordet den vanliga vägen
Jo det är klart, detta året har vi en ursäkt, men jag ska försöka hålla mej
Ne man vad säger du?? Har inte tänkt på det, men jag tror den ändra läge, men ska höra med BM idag ändå

inte tänkt så långt juh, hon sa inget om det heller...
Häftigt att han vände sej i sista sekunden