Inlägg från: Trollungarnasmamma |Visa alla inlägg
  • Trollungarnasmamma

December Bebis 2010 :)

sarashjärta skrev 2010-11-15 15:49:17 följande:
    Har läst denna tråden flitigt i några veckor nu. Jag har inte skrivit innan för jag vet inte vad jag skulle skriva om. Men nu kan jag skryta lite grann om att min pojke kommer på fredag :) är beräknad till den 4 dec men kommer redan den 19! Äntligen är lidandet över! Har haft en hemsk graviditet och nu ser jag slutet :) ÄNTLIGEN!! :)
    Vad orättvist Men kuuuuul!! Lycka till!!
    ~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Bebis-Dec 10 ~*~♥~*~
  • Trollungarnasmamma
    Momalicious skrev 2010-11-15 19:47:03 följande:
    Åh fusk, vill också bo nära er så man har lite gravida att umgås med.

Ja tycker jag med!!!
  • Trollungarnasmamma

Så kul att ni ska träffas, saknade det med andra barnet & säkerligen med denna med, men samtidigt har man inte samma tid över nu

idag 37+0, är jag dum som vill att bebis ska komma nu? Känner mej kluven om jag ska prata med BM om de vill reta lite ele så, ele om det ska få starta själv. Har juh såååå ont i min rygg nu, kan inte ligga, sitta ele stå. Börjar bli deppig igen.... ska till BM idag iaf...

Drömde att vi fick en flicka med kejsarsnitt inatt....var så verkligt...

• Trollungarnasmamma
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-16 10:24:56 följande:
    Inte alls gumma du e fullgången ju
    Jag ska ju själv kansk eta ut min v 37+6 v 38 nästa dag
    Vill ha ha min pojk nu eller ja jag tror jag måste iaf.

Jag vill oxå drömma haha men jag kommer inte ihåg min dröm idag tyvörr
    Ja men din kille är så pass stor, min är så liten. Känns fel att vilja att den ska komma då på nått sätt.
    Momalicious skrev 2010-11-16 10:37:20 följande:
    jag har körkoooooort!!!!!!!!!!!!!!
    yyyyyeeeeaj!!!! Grattis {#emotions_dlg.flower}
  • Trollungarnasmamma
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-16 10:50:43 följande:
    Du e fullgången gumman men om du har så ont borde du prata med denna eller bara bita ihop och bara gå några dagar som du har kvar.
    Men jag vet det är jobbigt och hårt det är det just nu.
    Det beror inte på storleken alltid på utan hur barnet har det och hur du har det.
    några dagar    20 är mycket just nu....

Ska prata med henne iaf, om hur jag mår så får vi se.
  • Trollungarnasmamma
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-16 10:57:04 följande:
    20 dagar gumman skojar du med mig hahaha om du bratar med henne komer hon nog att förstå dig !

Jag har 35dagar enlgt Bf 21 dec och enligt mensen sista dag bara 28 adgar kvar LÅNGA dagar än du har
    Men sen - så är det bara 14 dagar var till Fullgång och ut med honom.
    Så om jag KAN o får kan och får du med
    Ska göra det....får se...är andra gången jag träffar henne, har fått byta....
  • Trollungarnasmamma
    linasmama skrev 2010-11-16 11:04:25 följande:
    Grattis!!! {#emotions_dlg.flower}

NhjärtaD: Jag förstår hur du känner, jag har känt lika i ett par veckor nu. Jag orkar inte vara gravid längre, har så ont att jag knappt kan röra mig och har börjat bli riktigt deprimerad för att jag inte kan göra något, är less på att bara ligga i soffan och kolla på tv eller sitta vid datorn.. är i v.36+6 idag och önskar inget annat än att lillebror kommer ut nu
    förlåt men skönt att jag inte är ensam....
    Ne inget känns kul mer än att bebis ska komma.....som känns som en evighet till....& dessutom har jag varit utan inkomst sen mitten av sept, FK har fortf inte gett mej besked.....suck suck suck!!!!!
  • Trollungarnasmamma
    delifi2 skrev 2010-11-16 11:11:54 följande:
    Jättegrattis Gu vad kul

Nhjärta---->förstår dig fullkomligt men låt bebsien vara inne åtminstone 10 dagar till det mår den bäst av. Det som hände om man retas lite med tappen och du inte är mogen så kan du bara råka ut för massa onda förvärkar ist utan att nåt händer och det vill man inte råka ut för. Men du kan iaf fråga henne om de kan kolla på dig och se hur pass mogen du är
    Ja jag kan väl inte påverka så mycket

ja det har du rätt i såklart, är därför jag mår dåligt över att tänka så....men som sagt ska prata med BM idag....
  • Trollungarnasmamma
    Willes Mamma 08 skrev 2010-11-16 11:21:35 följande:
    GRATTIs,GRATTIS till friheten....som de faktiskt ger med körkort,hihi!{#emotions_dlg.flower}

Gud,nu får sambon ta över städningen här hemma,stackarn,han får göra allt typ!
    Dammade o dammsög i går.....i dag när jag vakna så har ja sån värk så de heter duga!!! Kan knappt gå och jag sov till kl 11...när hände de lixom?? sen ja va 15,haha! Kroppen vill inte mer och jag fasar för o föda barn om man ska ha så här ont då den stora dagen kommer!
    I går orkade jag inte stå o laga mat heller,haha fick sitta på sonens tripp trapp o röra i grytorna

Nu blir de frukost o sen ett låååångt VARMT bad
    Den tanken har med slagit mej, hur skajag klara av att föda barn nu liksom, kan knappt gå, sitta, ligga ele stå. men det försvinner nog i samband med fl tror jag & hoppas!!!

jag gjorde pannkakor i fredags, satt med på en stol mellan gräddningarna Tungan ute
  • Trollungarnasmamma
    delifi2 skrev 2010-11-16 11:27:53 följande:
    DU behöver inte alls må dåligt av att tänka så, jag vet inte hur många ggr jag har gråtit för att jag inte orkar med den här smärtan längre. Jag är skittrött på att vara gravid rent ut sagt, en stor fet mage, kläder som inte passar, kan inte gå ordentligt, kan inte böja mig ner och plocka upp saker, som igår när jag skulle slänga makaroner då tapade jag ett lass på golvet och vips så var WIlliam där och åt på det ochj jag kunde inte göra ett skit. Elliot frågar när vi kan springa till bussen igen som vi brukar. Jag måste ha tigerbalsam på min rumpa varje natt för att kunna sova eftersom det gör så förbaksat ont när jag vänder mig. Jag kan inte ha sex, kan inte resa mig upp ibland, får knappt plats vid matbordet längre.
    Nä det är bara skit att vara gravid de sista veckorna när man har ont, det värsta är nog att alla säger att vad fort tiden har gått nu är det ju snart dax ju och ler, SÅnt vill man inte höra just då 
    Jag har själv sagt till min bm att jag vill komma in till en läkare för bedömning när jag är i vecka 38 för hinnsvepning, då kommer de kolla hur pass mogen jag är och hur långt ner lillfis är.
    Är det så att lillfis ligger högt upp så kommer de inte göra nåt eftersom de inte kommer påverka förlossningen utan bara ge mig förvärkar. 
    Tråkigt att vi ska må så här....Skönt att ni har pratat om det redan, ska ta & göra det idag....

tack,kraaaamHjärta
Svar på tråden December Bebis 2010 :)