December Bebis 2010 :)
Momalicious---> jag tycker sånt äör jättenervöst när man ksa köra med någon ny jag blir nervös av det. Det var som en gång när jag körde med min man vid min sida och det har gått jättebra och allt, sen så skulel vi hämta min svärmor och så fort hon satte sig i bilen blev allt fel, jag fick motorstopp flera ggr och inget gick som det skulle, min man frågade vad som var fel och j gsa att jag inte visste. Sån söt mössa.... :=)
Kan nog vara lite av att min svärmor inte var tyst heller, hon är en som som ALLTID ska prata och det spelar ingen roll om vad, det kan vara om hennes kollegor och deras kusinersbarn och syskon och jag vet inte allt.
Mina döttrar ska oxå skriva in sig på körskolan den här veckan som kommer, bägge 2!! så jag undrar vem som kommer ta körkort först av oss...
Känn rmig oxå beronde av min man men det kan nog vara för att för att han har varit hemma sen i Juni, först semester sen så jobbade han 2 veckor men fick sluta tidigare varje dag sen så har han varit pappaledig, sista dagen idag så jag hoppas min foglossning inte blir värre nu när jag ska lämna ungarna på dagis......
Var hos bm idag och gjorde glukosbelastning, smakade för jävligt har det aldrig gjord tidigare, kan nog bero på att jag precis hade borstat tänderna.
bltr 110/90
vikt 78
sf-mått 30 cm
Urin 3,0,0
hb 118 vilket inte är så jättebra trots att jag äterjärntabletter, så nu måste jag ta c-vitamin tsm med dom
Vecka 30+3 men jag räknar efter sista mens och då blir bf den 26 november ist :) så jag hoppas bara de tär 8 1/2 vecka kvar.
Snart är det dax för tillväxtul igen, den 20 oktober är det dax, ska bli så mysigt att kolla på bebben igen, hoppas få se vad det är som gömmer sig där inne. Hoppas bara bebben är medgörlig den här gången :=)
Waah, halkan imorgon! Jag är mest nervös för bebis skull, men eftersom alla säger att det är ofarligt så får jag lita på dom! Hade det bara varit jag (haha, nu är man helt plötsligt två personer) så hade jag inte alls varit såhär nervös. Men sen är jag rädd att misslyckas också, för att jag är för feg eller nåt