Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Jag är tröööööött! Ska bara ta magbild sen är det direkt i säng. Är sjukt snuvig, är det till och från och har varit det ett bra tag. Funderar på om det beror på graviditeten? Jag har bara tänkt att jag är allergisk men fan, vad skulle jag vara allergisk mot? 

Imorgon ska jag ha 3 körlektioner så måste vara utvilad :) 
    Godnatt tjejer! 

BF 30 december 2010 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Min första körlektion idag gick superbra! Såå skönt! Har en dubbellektion kvar idag :) såvida inte bebis får för sig att komma förtidigt (vilket jag verkligen inte vill) så kommer jag ha körkort snart! Helt sjukt underbart! :D

• Momalicious

Jag bor på Orust så det är ju en bit men ändå ingen jobbig grej. Tar en timme med bil och lite mer med buss. :)

• Momalicious

Heja majorima! Och heja mig, jag är duktig på körlektionerna och idag är jag i trimester tre!! Galet! Kommer så väl ihåg när det blev trimester två och det känns jättenyss!

• Momalicious

Åååh köpte en sån fin bebismössa förut! Den kommer garanterat vara lite stor för bebis men kunde inte låta bli! Den är typ från två månader. Skitfin tjock med massa lurv och öron
    Ska lägga upp bild sen :) 

BF 30 december 2010 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Usch jag är så arg! Först vaknar jag vid 3 i natt av att sambon skriker i sömnen. Blir såklart vettskrämd och kan inte somna om förrän det är dags att gå upp. Sen har en kattunge kissat och bajsat på golvet så jag får ta itu med det. Sen är det seriekrock påväg till körskolan vilket gör att jag missar 20 minuter på min första lektion. Nu fick jag reda på att jag ska köra med en lärare nästa lektion som jag inte ens gillar. Sen ska min sambo hjälpa en kompis att flytta ikväll vilket förmodligen kommer innebära att vi knappt ses! Är gråtfärdig! Jag hatar såna här dagar när allt går åt helvete :(

• Momalicious

Majorima: tack för peppen! Ja, det känns som det ska mycket till för att det ska bli sämre. Vet inte vad som hänt det senaste men är typ beroende av sambon som ett barn av sin mamma. Vill bara vara med honom hela tiden och jag blir typ ledsen när han åker till jobbet. Att man ska bli så känslig som gravid alltså. Hehe hoppas du ser mig då, jag kommer vara för upptagen med att titta på vägen ;)

• Momalicious

Nu är jag lite gladare, äter mina kanelmandlar och ska snart hem. Dessutom gick sista körlektionen riktigt bra! Imorgon ska jag till Smålands skogar och göra halkan. Är nervööööös!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)