December Bebis 2010 :)
Åh, jag är så jäkla deppig. Var och kollade på kläder förut och nu är jag så tjock och äcklig att jag inte ens får på mig vanliga BH:ar längre. Jag tänker faktiskt inte gå och lägga ut massa pengar på en extra dyr BH som kanske inte ens passar om några månader. FYFAN vad deppigt, ska jag behöva gå med mina alldeles försmå BH:ar i flera månader nu?
Och att prova kläder i allmänhet var också hemskt. Jag hatar provrum i vanliga fall, de lyckas alltid ha hemsk belysning så man ser ännu värre ut än vanligt och är man dessutom gravid, svettig och svimfärdig blir det knappast bättre.
Nej fy bubblan, nu är jag inte alls glad :( Funderar på att strunta i att amma bara för att jag ska kunna gå ner i bröststorlek fortare liksom...

Tänk att vi faktiskt rätt snart har våra små hos oss.. Helt sinnes! Kan inte fatta att jag går in i vecka 30 på fredag, känns inte som att jag ska kunna vara så långt gången. Svårt att förklara.. Overklig känsla iaf! Och då känns det plötsligt som att tiden verkligen börjar "rinna ut" och att han faktiskt snart är här!