mamma smurfen skrev 2010-09-22 13:48:31 följande:
Grattis Willes mamma 08, å skål

=)
Moma: Bra att du stog på dig å bytte lärare, ska se att de kommer gå snabbt att få kortet.
EN sak till....DU slår mig som en KLOK kvinna, så tror inte du behöver vara orolig över teorin, eller att du inte kommer klarar de, bara kör på som du gör nu, så kommer de gå som en DANS för dig=)
Sedan en kanske "dum" fråga....har ni andra oxå börjat få ont av att lilla bebben RÖR på sig i magen?
Min lilla "drar" med foten upp å ner på min högra sida av magen, strax ovanför naveln...å de gör ONT
Är ju i V28+5...å vad jag kommer ihåg av de andra graviditeterna, så hade jag de såhär efter V30/32.
Inget å klaga över egentligen, men ändå...vill ju gärna att hon rör sig, men inte att de gör ONT...
Gud vad du är gullig!

Tack tack tack, alla uppmuntrande ord gör sååå mycket för mig just nu när jag känner mig som en idiot. Han har visserligen sagt att jag är bättre än genomsnittet men känner mig ändå dum när jag inte klarar en sak omedelbums liksom. Vilket är korkat men jag är en liten överpresterare.
Tusen tack, det behövde jag idag!
Vår bebis har börjat med nåt som jag tycker är riktigt obehagligt och det är att köra upp foten under mina revben och idag försökte jag liksom "åla" min kropp för att han skulle flytta sig men då, envis som han tydligen är, sparkade han till mig istället

Var INTE skönt! Sen körde han bestämt upp foten under revbenen igen och hade den där en stund. Det gör inte ont men det är som sagt obehagligt.
Sen gör han också så att han drar fötter och knän och gud vet vad överallt hehe.
Nu ska jag nana! :)