December Bebis 2010 :)
Jag hoppas du bara tar det lugnt idag och bara bakar och sen njuter av dem goda bullarna
Men jag förstår dig idag kanske sambon tar hand om dig istället så du slipper få ont
Apropå skötväskor så följde det med en svart till vår briovagn. Är 99,9 % säker på att det är en brio. Och nu kollade jag och det ÄR en brioväska. Den ser väldigt praktisk ut, massa bra fack och ett skötunderlägg följer med så det blir nog bra
Nu ska jag baka bullar!
Blä vad ont i huvudet jag har nu! Bullarna blev jättegoda men nu har jag ett ton disk och ingen ork, varken fysiskt eller psykiskt, att ta hand om den. Är sååå trött! Är nog fortfarande överansträngd sen igår! Tyvärr måste vi ju äta, så middag får jag laga ändå. Blir nog nåt väääldigt enkelt idag! En sallad och nåt kött till eller så.
Ska ta nu magbild idag med, 27+3 idag!
Tack för alla svar om rakningen! De flesta tänker som jag då hihi. Får se hur jag gör, väntar nog och ser hur det känns närmare förlossningen. Svårt att veta nu.
Däremot så har jag rakat bort mycket innan jag blev gravid, "bara för att", men när jag blev gravid så fick jag svamp nästan det första och fortsatte jag raka mig så var svampen kvar.. Så slutade jag raka mig och mitt underliv har aldrig mått bättre
Klipper ner det med sax och håller det fräscht, rakar ju bikinilinjen då förstås. Och det går bra även med en stor mage!Gud, jag insåg precis (när jag såg en gammal bild på mig själv) att jag inte kommer ihåg hur det är att vara smal. Känns som jag haft magen för alltid och jag har ingen aning om hur det känns att inte vara gravid. HUR kan man glömma det?! Tokigt! Längtar sååå tills bebis är ute och jag kan få gå ner i vikt och bli smal och snygg igen, ska bli superskönt att slippa magen, vattnet i kroppen, alla krämpor och sådär. Åh!
Usch nae, nu blir jag trött på det här! Just när sambon börjar bli frisk så vaknar jag och är SNORFÖRKYLD! Eller ja, egentligen började det igår kväll så jag anade liksom att det inte skulle vara borta idag men jag hoppades men nae, självklart blev jag smittad! Hoppas och ber att det inte ska vara lika långvarit som senast jag var sjuk och det satt i nästan en månad. Hoppas hoppas! Trycker i mig c-vitamin i alla dess former för att försöka skynda på det hela lite.. Fan, jag har inte alls tid att vara sjuk! ![]()
Krya på dig