Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

ÅH IMORGON BÖRJAR MIN INTENSIVKURS! Jag vet, jag tjatar men det är såå härligt att det äntligen blir av! Körkort kommer vara världens bästa sak här där vi bor! 
    Är nervös som tusan men det är jag alltid haha.

Just nu står det en smarrig janssons frestelse i ugnen här hemma. Varit så sugen på det nu i flera veckor och månader så jag var bara tvungen. Har gjort mitt eget recept och det är inte äckligt vill jag lova! Mmmmmm!

Nu ska jag njuta av min "sista" lediga dag och imorgon börjar allvaret

Hoppas ni alla röstat nu!  

BF 30 december 2010 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious
    NhjärtaD skrev 2010-09-19 21:59:29 följande:
    Då e det nog tyvärr foglossning, inte kul....sen finns det juh olika svårighetsgrad....

jag har alltid varit sån & du ska se när jag är irriterad ojojojoj, då får han inte göra nånting
    Nej, tror verkligen inte jag har någon extrem form utan det verkar vara en rätt snäll form än så länge iaf. Hoppas på att det inte blir värre än såhär!

AH SHIT, jag är galet nervös. 
    Upp tiiiiidigt imorgon så nu ska jag försöka sova, men det lär inte gå så bra

Hörs imorgon tjejer!
  • Momalicious

Hihi din barnmorska alltså! Tack för att du frågar, det har gått bra och jag är påväg hem nu! Är dödstrött för jag sov bara fyra timmar i natt. Men det här ska nog gå finemangbra. Det enda som är synd är att jag tycker min lärare var rätt trist och sur och inte instruerade mig tillräckligt men jag får ge henne mer än en lektion :p nu ska jag hem och äta Jansson, gott! :D kram på er

• Momalicious

Fy vad gott det var att komma hem! Ska gå och lägga mig rätt snart, är verkligen slut.
    Är så missnöjd med min körlärare bara, och de har ju ordnat så man bara har en nästan hela tiden och det är ju skitbra om man är nöjd men är man inte det är det inte bra... Men men, ska ge henne en chans till imorgon bitti och min andra lektion imorgon har jag med någon annan så kan jag testa en annan lärare och se hur det känns. Pratade med dom på körskolan och dom sa att det inte var några problem att byta, det enda som är problemet är ju att inga körlärare har 19 lediga lektioner på dessa två veckor så då får jag hålla på lite längre men hellre det än att vara väldigt missnöjd och inte lära mig så bra som jag kan.

Men, jag är ju trött som satan idag så kanske är känslig. Så vi får se! Hoppas på att jag gillar henne imorgon

Ska ta magbild nu men den kommer inte upp idag. Och inte imorgon heller skulle jag gissa. Kram på er 

• Momalicious
    Willes Mamma 08 skrev 2010-09-20 23:29:02 följande:
    Åhhhhhhhhhhhhhhhhh  vad jag vill till Ullared   Blir faktiskt inte ens mindre sugen av o shoppa loss där när man ser de på tv,borde bli avskräckt,men tvärtom,hihi!
    Haha precis! Har dock ingen som helst lust att gifta mig där. :P

Godmorgon tjejer! I natt har jag sovit lite mer vilket var underbart. Dock så kan jag typ inte ta igen förlorad sömn om jag inte får sova så länge jag vill och jag hade gärna sovit längre än till sex idag men men, jag överlever nog. 
    Hoppas hoppas det känns bättre med körläraren idag. Är så nervös att jag ska behöva byta och då dra ut på kursen längre. Men å andra sidan var det på vippen att jag inte skulle kunna börjat den här gången utan varit tvungen att vänta två veckor så det spelar ju ingen roll egentligen Men med lite foglossning och en allt större mage blir man nervös.
  • Momalicious

Hej hopp! Sitter på körskolan och äter lunch och väntar på en körlektion. Har bytt körlärare vilket strular till det lite och gör så jag inte kan få ihop 19 körlektioner på dessa två veckor. Men men, inte mkt att göra för en dålig lärare tänker jag inte betala för! I värsta fall får jag göra färdigt kortet när bebis kommit så får Tomas vara pappaledig den perioden. Men tar inte ut nåt i förskott!

Mitt recept på Jansson kommer när jag har tid, :)

• Momalicious

Kan tillägga att min nya körlärare är underbar! Hade nyss min första lektion med honom och det var skitbra! Nöjd som bara den att jag bytte! nu är jag på g hem :)

• Momalicious

Åh du är så gullig! Tack! Ja jag vill det verkligen jättemycket så jag hoppas verkligen det ska gå innan bebisen kommer. Men gör det inte det så får de gå det med! Jag läser i Kungälv, på Bosses trafikskola :) rekommenderar! Dock inte ros-marie ;)

Usch din stackare! :( magsjuka som är så hemskt! Hoppas du får må bättre genast! Kram :)

• Momalicious

Blir galen! Måste bero på hormonerna men jag känner mig skitkass som inte lär mig i en rasande hastighet. Känner mig gråtfärdig och som att jag ska behöva göra samma sak i månader för att fatta! Så korkad är jag faktiskt inte. Eller, jag är inte det minsta korkad och det är därför, kombinerat med att det gått så bra när jag övningskört privat, som jag är ledsen över att det inte går fantastiskt och körläraren säger att jag är bäst i världen typ. Gud vad löjligt det låter egentligen, men jag känner sån press på mig att jag ska klara det på dessa lektioner jag har inbokat och vi har inte direkt råd med mer lektioner heller så jag vet inte riktigt.. Suck.
    Hatar att känna mig sån här, vill känna mig glad och duktig och inte ledsen och värdelös. 

• Momalicious
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-21 19:53:35 följande:

Grattis till alla som går in i vecka 30 stor dagen hihi *avis*
    själv går man in i vecka 28 haha

moma:Ett körkort får du önska dig tomten jag håller tummarna att du lyckas nu och att du ahr en varm bil som du kan ta dig till BB sen

Själv har man jobbat o jobbat och är bara så trött

Haha, önskar det var så lätt som att tomten gav mig ett bara ;) Har dock två bilar så det är inget problem, måste bara ha det där jäkla körkortet också haha.
Svar på tråden December Bebis 2010 :)