Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

3 barns mamma84 skrev 2010-10-11 14:12:02 följande:

GravidHallonbladsthe pratetGravid

När ska ni dricka Teet ?
    När kommer ni att börja när i November ska ni dricka detta ?
    Var beställer ni någon stanns?
    Det går ju att köpa från Hälso butiken men jag bor i danmark och har inte detta möjlighet.
    Vill ha i TEE påstar som innan och inte lös TEE alls.

Jag tänker inte dricka det alls. Tror inte det funkar haha. Dessutom vill jag ju gärna att bebis kommer i januari. Men som sagt, tror inte att det funkar. Om det hade funnits några knep som faktiskt funkade så hade ju ALLA vetat om det liksom. Så ja, jag har inget behov av det faktiskt. Bebis kommer när han vill!
    BF 30 december 2010 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Usch. Har världens halsbränna, världens foglossning, ont i benen och ryggen, ångest över körkortet, stressad över fp och flytten.... Åh. Vill bara ha det jävla helvetes körkortet nu så jag slipper den stenen på bröstet åtminstone. Pluggar teori nu och fyfan vad det är tråkigt! Morr!

JÄVLAR! fick precis det hårdaste sparken någonsin!! Nästan så man kunde se foten genom huden!

• Momalicious

Jag har gjort 201 dagar tror jag, och jag firar med att spendera dagen på körskolan. Yaay.
    Fick typ en psykbryt igår och grät i typ en timme för jag är så stressad över allting som ska hinnas med innan bebisen kommer. Det mesta känns liksom "det löser sig" men en del känns riktigt jobbigt, typ körkortet. Så ska boka in mer intensivt med lektioner nu så det inte är så utspritt så jag kan få klart det så fort som möjligt! 

• Momalicious

Pust. Har lust att snabbspola tills jag är färdig med körkortet. Men jag vill vill vill så jag ska ska ska! Härligt att jag har en timmes restid kvar och jag redan är kissenödig som satan!

• Momalicious

Apropå jacka. Jag har fått en tjock och stor dunväst av min svärfar. Kommer ha den med tröja under. Jag går dock runt med t-shirt ute nu för jag tycker det är så varmt haha.

• Momalicious

Tack förresten för att ni är så gulliga och hejar på mig med körkortet! Det är bara att kämpa på och förhoppningsvis har jag mitt körkort snart!

• Momalicious

Har skumläst igenom det ni skrivit men är för trött för att fatta haha. Hoppas iaf att Jessika82's bebis stannar kvar i magen ett tag till! 
    Är helslut efter en låååååång dag. Varit igång från sju till halv nio i princip. Så är rätt slut! Har världens foglossning idag med...
    Körlektionen gick rätt dåligt med, var rätt ringrostig kan man väl säga. Kände mig disträ också och fattade inte riktigt vad han sa alla gånger. Körde t.ex. rakt fram i en rondell istället för vänster. Men men, man kan inte alltid vara på topp.

Nu ska vi lägga oss. Jag får ju massage varje kväll av min underbara sambo (han har velat att jag ska skriva det till er hur länge som helst nu, så ni ger honom massa beröm för hur duktig och snäll han är haha) och sen kommer jag stensomna. Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och bevisa att jag sökt jobb. Hade dock glömt av det så fick paniksöka typ 10 jobb idag haha. Har ju inte direkt tänkt på jobbsökandet iom körkortet.. Men men. Dom har förståelse för det antar jag, om dom nu skulle kolla upp alla ställen och när jag sökte jobben. Inte för att jag lär få något ändå, och det är bara bra för jag har inte riktigt tid att jobba ändå känner jag.

Nej, läggdags nu! 

• Momalicious

Vem vet? Min handläggare sa att sannolikheten att jag får jobb är i princip noll. Får se om han märker att jag paniksökt, tänker inte säga nåt om han inte kollar upp det å frågar.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)