Har skumläst igenom det ni skrivit men är för trött för att fatta haha. Hoppas iaf att Jessika82's bebis stannar kvar i magen ett tag till!
Är helslut efter en låååååång dag. Varit igång från sju till halv nio i princip. Så är rätt slut! Har världens foglossning idag med...
Körlektionen gick rätt dåligt med, var rätt ringrostig kan man väl säga. Kände mig disträ också och fattade inte riktigt vad han sa alla gånger. Körde t.ex. rakt fram i en rondell istället för vänster. Men men, man kan inte alltid vara på topp.
Nu ska vi lägga oss. Jag får ju massage varje kväll av min underbara sambo (han har velat att jag ska skriva det till er hur länge som helst nu, så ni ger honom massa beröm för hur duktig och snäll han är haha) och sen kommer jag stensomna. Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och bevisa att jag sökt jobb. Hade dock glömt av det så fick paniksöka typ 10 jobb idag haha. Har ju inte direkt tänkt på jobbsökandet iom körkortet.. Men men. Dom har förståelse för det antar jag, om dom nu skulle kolla upp alla ställen och när jag sökte jobben. Inte för att jag lär få något ändå, och det är bara bra för jag har inte riktigt tid att jobba ändå känner jag.
Nej, läggdags nu!