• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • Nanna84

Jag heter Anna, är 26 år och bor tillsammans med min sambo i eskilstuna.  Jag har en examen i Informationsdesign, men är för tillfället arbetssökande. Min sambo har eget företag och jobbar extra som bartender. Vi har varit tillsammans i 7 år och bott ihop i 3½. min sambo har en son på 9år från ett tidigare förhållande.

Jag gillar att hålla på med datorer och fotografer och fixa med bilderna i photoshop, göra hemsidor m.m och sen älskar jag att läsa. Just nu är jag inne på en tredje omläsning av Marian Keyes böcker. :) vi har beräknad BF den 12-13 december och är rätt säkra på att de är en pojke (det är den enda namn vi kommit överens om iaf :)

• mli01

jag hetar Emelie och bor i Sandviken med min sambo...
    jag är 22 år och pluggar på högskolan i gävle till förskolärare... jag är inne på första året, har tänkt att försöka läsa hela tiden, även när plutten har kommit ut=)
    plutten är beräknad den 26/12

• ÄlskadeGryn

Jag heter Nina, är 31 år, lyckligt gift sen 2 år tillbaka och bor i Karlstad.
    Har tillsammans med min man lilla underbara Tilda på dryga 2 år och bonusen Emma 12 år.
    Jag arbetar sen snart 10 år tillbaka på Din Sko.
    Älskar inredning, matlagning och familjemys
    Mini väntas komma till oss runt den 9 dec

• Minifer
    Sandragumman skrev 2010-06-01 21:00:01 följande:
    Jag hater Sandra 24år i Boden, jag jobbar på Campingen sommaren och på vintern på en skidanläggning samt spring vikar inom hemtjänsten. Jag har en son på 2,9år sen tidigare så min nuvarande sambo är inte pappan....
    Min sambo jobbar på Volvo LV som mekaniker och vi bor i ett hus på "landet"
    Nu väntar vi vårat första gemensama barn...

de är jag
    men boden för bövelen!! hhihi!!!! Känner du igen mig därifrån? Knasig fråga kanske men liten stad. Har ju bott där mellan, eh 2002-2004. Pappa, farmor fastrar etc bor där. Kommer upp i Juli =) Min Kusin hade Bodensia innan, Conny.

Annars heter jag Emilie, är 31. Gifte mig förra året med min make, fick en son i september förra året. Är toknörd jag med, haha! Gillar att brodera och sy, funderar på att sadla om till sömmerska från grafisk designer som väl typ är det jag skall göra nu. Ska starta ett företag, men råkade ha en jobbig graviditet och en son emellan, hehe. Älskar också att läsa, men i brist på tid konsumeras det mest ljudböcker numer (lättare när de andra sover), spelar mycket dataspel och tv-spel. Älskar att fotografera. Bakar som terapi, är nyligen diagnosticerad med diabetes typ 1 vilket är irriterande när man älskar att just baka, hehe. Älskar även att sjunga. hm. Är hobbyskådis, skoj som tusan! (har ni sett lattekräk-tapet reklamen har ni sett mig och min man , gah). Har en lungsjukdom också, som inte påverkar mig så mycket mer för tillfället än att jag bör undvika rökiga och dammiga miljöer. Genetisk, sonen har tyvärr ärvt den. Vill gärna ha tre barn. Är kattmänniska men hat ingen för tillfället. Oh! För tusan, kanske ska säga var jag bor! I skåne, Lund! Uppväxt här men har bott i Boden som sagt och Sthlm och Brasilien också. Tjupp, sovdags =) (min tandborste har typ växt fast i munnen)
  • pickaboo

Har inte varit så där superaktiv här, men en pres...

Heter Stina, bor i västra Skåne med man och dotter. Dottern föddes i dec -09 och nu är jag gravid igen

Pluggar till sjuksköterska i vanliga fall och har ett år kvar på min utbildning.

Vet inte närbf är eftersom jag inte fått tillbaka mensen efter förlossningen och jag åt Cerazette, men en kvalificerad gissning är runt den 20 dec...

• Sandragumman
    Minifer skrev 2010-06-01 23:44:28 följande:
    men boden för bövelen!! hhihi!!!! Känner du igen mig därifrån? Knasig fråga kanske men liten stad. Har ju bott där mellan, eh 2002-2004. Pappa, farmor fastrar etc bor där. Kommer upp i Juli =) Min Kusin hade Bodensia innan, Conny.

Annars heter jag Emilie, är 31. Gifte mig förra året med min make, fick en son i september förra året. Är toknörd jag med, haha! Gillar att brodera och sy, funderar på att sadla om till sömmerska från grafisk designer som väl typ är det jag skall göra nu. Ska starta ett företag, men råkade ha en jobbig graviditet och en son emellan, hehe. Älskar också att läsa, men i brist på tid konsumeras det mest ljudböcker numer (lättare när de andra sover), spelar mycket dataspel och tv-spel. Älskar att fotografera. Bakar som terapi, är nyligen diagnosticerad med diabetes typ 1 vilket är irriterande när man älskar att just baka, hehe. Älskar även att sjunga. hm. Är hobbyskådis, skoj som tusan! (har ni sett lattekräk-tapet reklamen har ni sett mig och min man , gah). Har en lungsjukdom också, som inte påverkar mig så mycket mer för tillfället än att jag bör undvika rökiga och dammiga miljöer. Genetisk, sonen har tyvärr ärvt den. Vill gärna ha tre barn. Är kattmänniska men hat ingen för tillfället. Oh! För tusan, kanske ska säga var jag bor! I skåne, Lund! Uppväxt här men har bott i Boden som sagt och Sthlm och Brasilien också. Tjupp, sovdags =) (min tandborste har typ växt fast i munnen)
    Aaa något bekant ansikte, men under just de åren du bodde här så bodde jag i Piteå så jag var bara hemma då och då, ved u mgicks du med för folk här uppe, känns som att de åste vara nå bekant iaf när jag tycker mig känna igen dig litegrann iaf.
  • SaraTheres

Jaha, då har ett nytt gravidsymtom uppenbarat sig. Fick kramp i vaden inatt. Grattis till mig Tungan ute

• Mrs TH

Idag har vi varit på vul, allt såg perfekt ut, Julle sussade först, men sen väckte dr upp honom/henne genom att buffa på magen, och jäklar vilken fart det blev, fullt viftande på både ben och armar.

Min man tyckte sig se några Italienska fotbollsspelar gester, men det var nog mest önsketänkade. Underbart var det iaf, och jag känner mig så lättad att allt var bra.
    Dr sa att när det ser så här bra ut så här pass "sent'" så har man 99% chans att åka hem med en bebbe ifrån bb.

Vi fick även ändrat datum och blev tillbaka flyttade till 15 december, ist 19 alt 21/12.

Svar på tråden Decemberbebis 2010