Sandragumman skrev 2010-06-01 21:00:01 följande:
Jag hater Sandra 24år i Boden, jag jobbar på Campingen sommaren och på vintern på en skidanläggning samt spring vikar inom hemtjänsten. Jag har en son på 2,9år sen tidigare så min nuvarande sambo är inte pappan....
Min sambo jobbar på Volvo LV som mekaniker och vi bor i ett hus på "landet"
Nu väntar vi vårat första gemensama barn...
de är jag
men boden för bövelen!! hhihi!!!! Känner du igen mig därifrån? Knasig fråga kanske men liten stad. Har ju bott där mellan, eh 2002-2004. Pappa, farmor fastrar etc bor där. Kommer upp i Juli =) Min Kusin hade Bodensia innan, Conny.
Annars heter jag Emilie, är 31. Gifte mig förra året med min make, fick en son i september förra året. Är toknörd jag med, haha! Gillar att brodera och sy, funderar på att sadla om till sömmerska från grafisk designer som väl typ är det jag skall göra nu. Ska starta ett företag, men råkade ha en jobbig graviditet och en son emellan, hehe. Älskar också att läsa, men i brist på tid konsumeras det mest ljudböcker numer (lättare när de andra sover), spelar mycket dataspel och tv-spel. Älskar att fotografera. Bakar som terapi, är nyligen diagnosticerad med diabetes typ 1 vilket är irriterande när man älskar att just baka, hehe. Älskar även att sjunga. hm. Är hobbyskådis, skoj som tusan! (har ni sett lattekräk-tapet reklamen har ni sett mig och min man , gah). Har en lungsjukdom också, som inte påverkar mig så mycket mer för tillfället än att jag bör undvika rökiga och dammiga miljöer. Genetisk, sonen har tyvärr ärvt den. Vill gärna ha tre barn. Är kattmänniska men hat ingen för tillfället. Oh! För tusan, kanske ska säga var jag bor! I skåne, Lund! Uppväxt här men har bott i Boden som sagt och Sthlm och Brasilien också. Tjupp, sovdags =) (min tandborste har typ växt fast i munnen)