• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • 3 barns mamma84
    LyckligaGatan skrev 2010-06-06 10:32:41 följande:
    Men hur långt gången är du?

Jag ska till BM imorgon, hoppas på hjärtljuden!
    Jag är i vecka 13+4 idag vecka 13+5 imon och vecka 13+6 imon när jag ska på Rul

Jag längtar till min inskrivning men imon ojoj spännade imon ska jag ju jobba men kommer tänka på detta hela dagen

Grattis och lycka till imon såklart du hittar hjärtslagen imon jag lovar
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Minifer

Jag smorde inget och hade inte en enda bristning någonstans under hela graviditeten, Dock fick jag liite på höfterna såfär tre veckor efter förlossningen! haha! Och lite på ena booben, emn det förstår jag med tanke på hur gigato de blev mot mina normala små B-kupor!

• Ginge
    Minifer skrev 2010-06-06 14:31:02 följande:
    Och lite på ena booben, emn det förstår jag med tanke på hur gigato de blev mot mina normala små B-kupor!
    jo, brösten växer otroligt. Jag hade ju C kupa innan. nu blev jag lite chockad när man tar fram E kupan och det är lite på gränsen.... Och än så länge är ju bara början av graviditet. Vilka gigantiska bröst ska det bli mot slutet då?
  • LyckligaGatan
    Ginge skrev 2010-06-06 14:44:10 följande:
    jo, brösten växer otroligt. Jag hade ju C kupa innan. nu blev jag lite chockad när man tar fram E kupan och det är lite på gränsen.... Och än så länge är ju bara början av graviditet. Vilka gigantiska bröst ska det bli mot slutet då?
    Jag gick upp 4 stl i BH, nu är det den "normala" fast jag för allt i världen inte kan förstå hur det kan vara samma..
  • LyckligaGatan

Vet ni, jag är faktiskt gravid!! Fick höra hjärtljuden idag <3. Det är faktiskt en bebis i min mage!! Iom att jag mår så bra så har jag inte alls trott det helt 100 innan. Som min underbara BM sa, det spelar ingen roll att du plussat på ett antal grav.tester eller sett på UL? Och för min del gjorde det nog inte det. Jag har mått så bra den här ggn att jag inte kunnat tagit in att det är en bebbe där inne. Nu har jag lust att springa runt till hela världen och säga att vi ska ha barn!!

Trots att jag inte mår illa så har jag gått ned nästan 4 kg sen jag blev gravid. Som tur är oroade sig inte BM över det. Jag hinner nog ikapp de kilona sen.

• Mrs TH
    LyckligaGatan skrev 2010-06-07 13:04:12 följande:
    Vet ni, jag är faktiskt gravid!! Fick höra hjärtljuden idag <3. Det är faktiskt en bebis i min mage!! Iom att jag mår så bra så har jag inte alls trott det helt 100 innan. Som min underbara BM sa, det spelar ingen roll att du plussat på ett antal grav.tester eller sett på UL? Och för min del gjorde det nog inte det. Jag har mått så bra den här ggn att jag inte kunnat tagit in att det är en bebbe där inne. Nu har jag lust att springa runt till hela världen och säga att vi ska ha barn!!

Trots att jag inte mår illa så har jag gått ned nästan 4 kg sen jag blev gravid. Som tur är oroade sig inte BM över det. Jag hinner nog ikapp de kilona sen.
    Underbart!!!
  • Mrs TH

Jag har köpt en mamma tankini idag, eftersom jag har planer på att simma hela sommaren och hela hösten så måste jag ju linda in magen i nått.

Men tyvärr får man inte simma som gravid i Sverige om man inte har mindre stl än 42, ellos har en i stl 46 men då är halterneck banden som sytrådar, jag hade f-kupa till at börja med och är nog uppe i h nu, små sytrådar fungerar inte på mig, boobsen kommer att falla ur och sytrådarna skära in som steksnöre runt en fläskstek!

Men efter 2 timmars surfande så hittade jag en plus suize onlineshop i USA som hade tankinis som gick ända upp till x4, inte för att jag behöver det, det räcker med XL, breda axelband och  sexiga över magen  trosor Den här blev det

maternity4less.com/Merchant2/merchant.mv&Store_Code=mat4less&Product_Code=SW+1402&Category_Code=SW

• Ett två tre
    Mrs TH skrev 2010-06-07 13:16:44 följande:
    Jag har köpt en mamma tankini idag, eftersom jag har planer på att simma hela sommaren och hela hösten så måste jag ju linda in magen i nått.

Men tyvärr får man inte simma som gravid i Sverige om man inte har mindre stl än 42, ellos har en i stl 46 men då är halterneck banden som sytrådar, jag hade f-kupa till at börja med och är nog uppe i h nu, små sytrådar fungerar inte på mig, boobsen kommer att falla ur och sytrådarna skära in som steksnöre runt en fläskstek!

Men efter 2 timmars surfande så hittade jag en plus suize onlineshop i USA som hade tankinis som gick ända upp till x4, inte för att jag behöver det, det räcker med XL, breda axelband och  sexiga över magen  trosor Den här blev det

maternity4less.com/Merchant2/merchant.mv?Scre...
    Precis nåt sånt jag letar efter!!! Ska genast beställa
    ☆.¸.?♫☆´¯`♪ ♥ ♪´¯`☆♫?.¸.☆
  • Ett två tre

Idag var jag på sjukhuset på kontroll. Jag har en kronisk sjukdom och går på mediciner men blev förvånad över att dom ska följa upp mig extra noga eftersom jag inte hörde nåt alls om det förra gången, där ser man skillnaden mellan kommuner... I alla fall så anser dom att jag har en riskgraviditet så jag ska gå på kontroller var fjärde vecka på sjukhuset i tillägg till BM besöken.

Idag var första läkarbesöket. Det blev tatt blodprov, blodtryck och allt det vanliga och i tillägg togs det UL! Myyys Det var jag inte alls förberädd på, men läkaren sa att dom måste ta UL för att kunna följa med på om fostret utvecklas som det ska, helt ok för mig

Bebisen har det helt fint än så länge i alla fall och låg och vinkade och sparkade

☆.¸.?♫☆´¯`♪ ♥ ♪´¯`☆♫?.¸.☆
Svar på tråden Decemberbebis 2010