• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • 3 barns mamma84
    pickaboo skrev 2010-06-08 20:03:35 följande:
    Åh vad roligt! Fick ni bilder?

JAg har ingen aning om mitt bf-datum. Har inte fått tillbaka mensen efter förlossningen och jag åt Cerazette (och blev gravid ändå...). Men jag tror att det kommer bli i slutet av dec eller januari
    åååååh någon gån i dec tror jag när har du tid till ul ?

Ja bilderna finns på www.mamma84.bloggplatsen.se
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

Bilder kostar inte att få så vi fick 2 st

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Sandragumman
    3 barns mamma84 skrev 2010-06-08 20:09:00 följande:
    Bilder kostar inte att få så vi fick 2 st
    (¯`°•.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.•°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°•.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.•°´¯)
    var å kikade... såååå mysigt, jag skulle oxå vilja kika lite där inne.....
  • IWantCookies

Vad tidigt ni verkar ha fått göra UL, här i mitt landsting får man inte göra förän typ vecka 19. Detta eftersom "du är inte så gravid som du tror att du är" enl bm som min kompis pratade med. Då menade de att man oftast blir framflyttad antar jag :-/

Så jag som har BF 4 dec får inte göra förän i juli

• LyckligaGatan
    IWantCookies skrev 2010-06-09 10:44:11 följande:
    Vad tidigt ni verkar ha fått göra UL, här i mitt landsting får man inte göra förän typ vecka 19. Detta eftersom "du är inte så gravid som du tror att du är" enl bm som min kompis pratade med. Då menade de att man oftast blir framflyttad antar jag :-/

Så jag som har BF 4 dec får inte göra förän i juli
    Ja jag tycker också alla får göra det så sjukt tidigt! Men du borde få göra samtidigt som mig ungefär, jag ska dit 5 juli. Det är faktiskt inte så långt kvar! Se det som vi har vårt mysiga kvar..
  • Mrs TH
    Minifer skrev 2010-06-09 11:00:59 följande:
    Nu är jag NUPPad. Finns bild i mitt galleri under knyttling. Blev flyttad till 19 december. Fick 1:1545...
    Vad roligt! Fin bild på knyttlingen!
  • Mrs TH
    Minifer skrev 2010-06-09 12:54:57 följande:
    wee tack! Skönt att plötsligt vara i v 13 så man är förbi första tredjedelen =)
    Ja visst är det jag blev ju bakåtflyttad från 21 dec till 15 dec, så vips rök v 12 så där i ett nafs, väldigt trevligt!

Jag går in i vecka 14 imorgon, först så segar sig tiden förbi och sen tycker jag att det har gått jättefort!
Svar på tråden Decemberbebis 2010