• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Längtan efter liten skrev 2010-08-31 11:44:35 följande:
    okej, men har du kännt någo avvikande de senaste dagarna?
    inget blod, flytningar eller något?
    du kanske bara är lite seg i hormonerna :) kram
    Inget blod, inga flytningar, lite ömma tuttar, lite gråtig (kan vara ovisshet också) molvärk emellan åt, ilningar emellanåt... annars nada. =)
  • MCT79
    MCT79 skrev 2010-08-31 11:47:05 följande:
    Inget blod, inga flytningar, lite ömma tuttar, lite gråtig (kan vara ovisshet också) molvärk emellan åt, ilningar emellanåt... annars nada. =)
    Å just det.... jag är riktigt dålig i magen... lös i magen alltså. Ursäkta detaljerna men jag är alltid hård annars. =)
  • MCT79
    MCT79 skrev 2010-08-31 11:38:01 följande:
    Men happiness då... du har väl inte varit och slarvat i öststaterna...ack ack ack.. ;)
    Nu rörde jag till det... det är förstås Längtan som slarvat i öst... sorry!
  • MCT79
    Happiness skrev 2010-08-31 11:48:08 följande:
    Hmmmm det låter som en typisk beskrivning av någon som är gravid: HAHA!!!!!
    Gud jag hoppas du har rätt....
  • MCT79
    Längtan efter liten skrev 2010-08-31 11:49:59 följande:
    Då SKA det inte vara något fel. det låter ju som en yyyyyper gravid kvinnas kropp :D
    Jag håller mina tummar stenhårt så de nästan inte får något blod..
    har du något inplanerat vul?
    Måndag om två veckor...  en evighet bort. ;)
  • MCT79
    Längtan efter liten skrev 2010-08-31 11:59:33 följande:
    ha ha ha, har jag? vadåra? är du lite virrig också.. det är ett tecken på graviditet :D
    hahahha, för att "kotten" såg ut som en "ryssdocka"....

Fy vad jag är långsökt idag.. skyller på migränen!
  • MCT79
    Längtan efter liten skrev 2010-08-31 13:24:35 följande:
    ha ha nä det var ju happis bebis som var en liten ryssdocka... ha ha virrpanna..
    Men då vaar det ju rätt från början ju!  åååååhhh!!  Se! Jag är inte så virrig! ;P
  • MCT79
    sofy skrev 2010-08-31 14:26:31 följande:
    Heeemma! :D Hinnsäcken hade växt och va nu 15 mm (!!) Den va 3 mm för 6 dgr sen. Yiha! Och så såg vi en gulesäck nu också, så de e ju great! Dock inge embryo eller så än men de e ju liite tidigt för vissa. Nästa fre på mitt VUL lär vi se de också :) Fortfarande inge blod i eller runt livmodern, blodtrycket va dock lååågt, 96/65.. men de e som de e! :) Inge konstigt i urinen heller men ja hade lite svamp (kan man få av proggisarna..) dock inge dom behandlar nu, vi avvaktar för jag har inga besvär.

Åååh, va kul me VUL då! Och va roligt me semester! :D Tiden går såå sakta när man väntar på VUL eller liknande.. men de e ju värt de sen!
    Jag blir så glad av att läsa det här!! LOVELY!  Massa kramar till dig!!
  • MCT79

Önskar er alla lycka och hoppas på ett snart återseende! Återgår till systertråden..... hoppas jag inte sabbar den positiva andan nu. ;)

KRAM på er! Hoppas vi ses SNART!

• MCT79
    Muffe80 skrev 2010-09-03 08:44:32 följande:
    Sugar, jag hoppas det också... det skulle kännas hemskt att lämna dig och alla andra
    Varje gång jag torkar mig kommer det brunt, men brunt är ju inte farligt säger dom ju... men däremot kan det ju komma mer blod så jag är beredd på det värsta!
    Jag vaknar i natt och tänkte på dig Muffe, vad skönt att läsa att det lugnat ner sig! Jag håller alla mina tummar och tår på att det var en ofarlig blödning som kommer sluta!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma