Plus igen efter mf/ma
hej alla
Jsg tittar in på besök och vågar inte mer än, digitala idag på bim-4 belv gravid 1-2 så har några oroliga dagar framför mig så inte mensen kommer, sen är det ju 12 hemska veckor. Men i allafall HEJ HEJ
hej alla
Jsg tittar in på besök och vågar inte mer än, digitala idag på bim-4 belv gravid 1-2 så har några oroliga dagar framför mig så inte mensen kommer, sen är det ju 12 hemska veckor. Men i allafall HEJ HEJ
Tack
Hoppas verkligen resten av tjejerna kan följa med snart :)
Sugarrush vad roligt såå underbart :)) grattis
Ego idag blev mina tester starkare Bim-3 aldrig varit så här starka hoppas nu 6 gången gillt
Hej alla 4+1 oc fortfarande försiktig. Fick tid till vul den 16 maj och borde då vara i vacka 7+0, en liten fråga kan man se hjärtat slå då? Jag har ju chans på tvillingar el trillingar då jag hade tre ägg denna månaden. Hoppas att det finns något hjärta som slår.
Har en liten fråga, jag har ju blivit hormonbehandlad och tar crinonen. Har till och från sedan lördags fått ut det lite brunt, inga andra blödningar osv bara progresteronet som är vitt när man för in men nu kommer det ut lite vitt och brunt som det gör en blödning i Slemhinnan. Är det någon som har haft liknande? Mår skitilla av detta :( bara 4+2 idag
Tack Sofy :)))) jätte skönt att höra
4+3 idag och börjat få lite ömma bröst. Känns konstigt att jag är gravid ???? Helt sjukt ju.
Grattis sötfilur vad underbart :)))
Ohh vad underbart grattis sugar