Plus igen efter mf/ma
SOMA Hmm i trillingtråden finns det flera trillinggravida och de flesta väntar ENÄGGSTRILLINGAR Hehehe
SOMA Hmm i trillingtråden finns det flera trillinggravida och de flesta väntar ENÄGGSTRILLINGAR Hehehe
Vad var det jag sa gumman. Inget att vara orolig för :) grattis
MCT har en platt mage med mycket muskler så min mage blev inte synlig förrens efter v 14. Då kunde man riktigt följa livmodern sen växte den fort :)
Haha HADE platt mage
Angelinajo vi valde att inte göra kub men vi väntar tre. Jag är 38 år. Hade vi bara väntat ett hade vi gjort kub och sedan efter det ta ställning till fvp om det blir dåliga siffror. Min kompis är 38 och fick 1:3987 osv så det behöver inte bli lågt bara för man är över 35.
MCT så hade jag oxå det hela tiden fram till vecka 13. Sen inget smärta el illamående fram till igår när jag fick ont i ryggen och mensvärk. Läkaren menade på att man givetvis ska kolla det vidare men smärta var oftast att livmodern växer. Jag har skitont idag. Och sammandragningar. Men allt såg ju bra ut :) och vi såg antagligen en liten prins :)) (trilling c ) :)
Grattis grattis till en liten pojke :)
SoMa hur är det gumman ? Några symtom än? När åker du?
I morgon har jag mitt rul, är 18+6 då och super orolig att något ska vara fel på någon av de. Sen vill vi ju veta könen oxå. Undrar om jag ens kommer att sova inatt orolig.. Nervös usch
Sugarrush jag har fått besked att jag ska snittas v 34+0 om allt går bra. Så har 15 veckor kvar el 65 dagar till v 28+0 vårt första delmål haha inte för jag räknar. Men shit vad man kan oroa sig för grejor det riktigt kryper i mig att det kan ju vara fel på en el två eller tre i morgon. Jag lär skaka som ett träd i morgon ..
Nej vi har inte vågat riktigt än att titta på vagn. Men det lutar på en Urban jungle tvillingvagn det första halvåret. De är de enda som har gemensam liggdel tror jag. Men vi har inte vågat riktigt med att tänka på sånt. Men annars är ju det 3 Bilbarnstolar, 3 sängar, osv haha