Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Plus igen efter mf/ma

MM Jag är fortfarande i chock och i går hängde jag över toan. Läkaren ville att jag skulle sjuksrivas direkt men då blir jag knäpp så jag ska jobba som vanligt tills vidare och sen får se hur det blir. :)

Men hon började med att se två fostersäckar och det var ett foster med tydligt hjärta i den ena i den andra såg hon inget. Sen gick hon till den ttredje och såg tydligt ett hjärta till. Sen gick hon till den tomm ahinnsäcken och sa att den var nog tom men sedan vinklade hon staven lite och vips såg man den tydligt med snabba slag i hjärtat

• Bellas7
    sugarrush skrev 2011-05-17 10:51:36 följande:
    Det måste ha varit helt fantastiskt Leaeva! Vilken upplevelse!
    Inte många som får vara med om det!
    haha nej men vilken chock, jag vågar ju fortfarande inte tro på något,MF risken innan v 12 oxå så 13 dagar tills nästa ultraljud :)
  • Bellas7

Hej tjejer en liten fråga till er, om ni kommer i håg då ni var så i början men jag har haft ett kraftigt illamående i över en vecka sen i går försvann det och inget i dag heller. I måndags var drt ok med alla tre hjärtanen men jag vet att det kan sluta slå direkt efter vul usch så orolig jag blir

• Bellas7

MCT ditt konstiga illamående är vara början :) har du fått tid för inskrivning än? Spännande :) be om flera ul nu i början.
    Jag har mått ganska ok, vissa dagar skit andra ingenting. Så man behöver inte må skit alltid bara för det är fler i magen. :)

• Bellas7

Nix inget. Slutade med Trombyl v 10 och progresteron i v 13. Nu äter jag vara jörntabletter och levaxin

• Bellas7

MCT det är mycket vanligare om man har enäggstvillingar att en försvinner. Du har två hinnsäckar, två foster som inte delar något. Med andra ord två foster helt oberoende av varandra. Hur vanligt är det att ett foster försvinner i magen? Så tänk positivt, du har haft dina missfall och just nu har du två lenare foster i magen. Det kommer att gå super bra :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma