Plus igen efter mf/ma
MCT det lär bli värre hehe vänta du bara :)
Ps ät dubbel folsyra och järn redan nu
MCT det lär bli värre hehe vänta du bara :)
Ps ät dubbel folsyra och järn redan nu
MCT haha japp börja ät och tugga skiten hehe :( ät linfrön på kvällen det gör susen. ( ta en dl linfrön och 1/2 dl vatten och låt det stå i kylskåp ta ett par matskedar om dagen så funkar det ;)
Ja jag har barn sen innan :) men sambon har inte. Jodå det går bra. Var ju på ul i går analysera sönder allt. Räknar med MA hela tiden men annars :) mår jag rätt bra, jag är stor men har inte gått upp något än vilket är skönt då jag hade några kg för mycket. Min mage är lika hög som någon som är i v 28-30 och räknar vara större än 40 veckors mage om 6-7 veckor ..
Är 15+1 idag och räknar dagar fram till vecka 28 (89dagar) tills det finns goda överlevnadschanser :) så ser det ut här haha
Ps du vet väl att man alltid plussar på andra kuren pergotime och det är nästa månad va ;))
Jag blir sjukskriven direkt efter semestern. Nej återbildning är väl nu ovanligt (efter v 10) men vattnet kan gå mellan v 20-25 och det vore katastrof då de inte försöker rädda förrens efter v 24. De har sagt att jag förhoppningsvis ska kunna gå till v 30 innan snitt, jag får Max gå till v 34. Så jag räknar dessa 12 v jag har framför mig lika osäkra som jag gjorde de första 12 veckorna :( men inget annat att göra. Sen efter de om allt går bra så ska jag bara sluta oroa mig :)
Jag väntar tre stycken :)
Haha ska försöka lägga in en bild i slutet av veckan :) sen kan nu skratta gott när den blir större än 40 v , 50 v osv ;))
Jag har gjort 8 ul på 15 veckor och varit värt det. Jag har gjort 3 privat resten har varit genom sjukvården.
MCT jag försökte höra mig fram i tvilling/trilling trådarna om att en återbildas men det visar sig vara väldigt ovanligt. Vi har en som hade två från början och nu bara en kvar i vår tråd av ca 100 så tror inte du ska vara så orolig.
Sen vet jag själv hur jag är och förstår verkligen att man är orolig. Jag gjorde ju ul i måndags och allt var ok. Men sen i går och idag har jag inte känt mycket rörelser och verkligen i te känt mig gravid och direkt så m
Misstror man fast nu har jag haft ett par kraftiga sparkar och då lugnar man sig. 5 veckor går fort och ser man hjärtat slå v 10 så brukar det gå super så du är snart där :)
MCT ja det stämmer men de ser inte hjärtat slå på sina tvillingar i v 7 gumman,
Ja det var det jag menade. De flesta som återbildas, återbildas redan innan vecka fem alltså de ser inte sina tvillingars hjärtan att slå i v 7 :)) så den statistik MCT har hittat 50-70 % stämmer inte på tvillingar i v 6-7