Plus igen efter mf/ma
Dvd, 300 kanaler och 10 tidningar är i sängen. Mamma och pappa är här och lagar mat och jag ligger bara och glor i sängen. Skoj ... Detta lär bli drygt. 20+2 idag bara så ett antal dagar/veckor/månader kvar oj oj vad skoj.
Dvd, 300 kanaler och 10 tidningar är i sängen. Mamma och pappa är här och lagar mat och jag ligger bara och glor i sängen. Skoj ... Detta lär bli drygt. 20+2 idag bara så ett antal dagar/veckor/månader kvar oj oj vad skoj.
Som läkarna säger så är det tiden ut alltså till v 34 om jag kommer så långt.
Men ska göra allt för bäbisarna så ska ligga pall :)
Jodå jag och de tre musketörerna vaktar alla kamelerna. Sover glor på tv, osv trevligt att ligga i sängen mums att få göra det tre månader till gött.
Jag tror inte det är någon fara för dig fast man sträcker sig ofta tyvärr. Hade samma problem v 13 när vi var i väg med jobbet i tre dygn.
MCT inte hetsa upp dig för en bm skull hehe
MCT på min inskrivning fick jag en korkad bm oxå, när jag förklarade att jag väntade tre sa hon att mycket kan hända så jag skulle inte räkna med tre stycken. Sen frågade jag om kub och nupp testet men det var inga problem att göra kub fast där var tre i magen. Sen sa hon att jag behöver inte gå på smv då det var inget speciellt med tre. Sen tittade hon på mig och sa att om jag tog en klunk vin gick det rakt in i bäbisens hjärna utan att passera gå. Haha vilken idiot va. Jag ringde dagen efter och sa nix aldrig henne för då blir det ingen mödravård. Hon har ringt tre gånger tillbax haha så räkna med att hon ringer :)
SoMa hur är det gumman? Är du trött på semestern?? Dax att komma hem igen nu tycker jag :)
MCT japp trist. Men 21 fulla veckor idag så sakta framåt. Men tiden går långsamt när man ligger och räknar sammandragningar.
Håller tummarna att det går bra, tror du får viss bedömning/siffror idag. För de vet ändå inte vilka siffror från blodet kommer från vilken tvilling. Men som sht det kommer gå bra så inga problem. :)
Sugar jag halvsitter upp i sängen men det är allt. Jag tittar på tv och läser bok mycket familjeliv blir det. Har folk här som hälsar på. Tja tiden går ganska sakta men vecka 21 fulla idag och 48 dagar tills mitt första mål vecka 28+
Trist men nödvändigt känner jag. Den 1 sep har jag tapp kontroll igen och hoppas att jag slipper åka in innan. Ser allt bra ut då kommer jag nog slappna av lite tror jag. Jag är ju livrädd att de ska komma innan de har någon chans att räddas. Så de närmaste 21 dagarna är livsviktigt. Och tänker jag så, så känns det bättre :)
Grattis till lyckade kub :)
Idag än så länge peppar peppar har jag bara haft 12 sammandragning hoppas att det inte blir många fler :) jag till o med satt upp i fåtöljen i 20 min :) hoppas det blir en bra kväll :)))
Ohhh så söt han är Sofy :))
En liten notering från en med tre i magen i v 22. Haft kompisar här i kväll och varit väldigt stilla i magen. Nu när jag lägger mig på vä sida blir trilling A sur och börjar slåss. Han vill icke det. Han i sin tur väcker Trilling B som ligger neråt i mitten och hon blit arg och sparkar uppåt. Detta resulterar att Trilling c väcks och lever totalt rövare för han har ju massor av plats. Hmm känns som hela magen kokar haha ska bli spännande att se vem som somnar först, jag eller lilla flocken :)