Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Plus igen efter mf/ma

5+0 idag och fortfarande gravid :) inga symtom än mer än lite ömma bröst som kommer och går. I morse var jag tvungen att testa igen för jag tror knappt att jag är gravid, testet blev nästan svart så jag ska ge mig. 13 dagar till vul och redan nervös Ush

• Bellas7

Tack kjaam ja jag hoppas ju av hela mitt hjärta att allt ska gå bra. Men det är lääääännge till den 16.

• Bellas7

Hej en liten fråga Jag var på vul idag och är 5+3 och läkaren såg 3 st hinnsäckar och hon trodde att hon såg foster i alla men i allafall minst två. Hmm Nu är jag alltså gravid med trillingar.... Men läkaren sa att mycket kunde hända och hon menade att återbildning kunde ske. En hinnsäck var lite större än de andra två. Shit vad nojig jag blev nu..

• Bellas7
    maria204 skrev 2011-05-05 18:45:04 följande:
    Oj oj oj! Vad spännande! När får du komma tillbaks och kolla en gång till?
    ska dit den 16 och bör då vara 7+ så hoppas ju att allt är bra. tar gärna två , vet inte om jag orkar tänka på tre......
  • Bellas7

Tack ja jag har försökt att Googla detta och det jag får fram är att det är vanligt att ett el två försvinner så det blir lite nervöst nu fram till den 16 :)

• Bellas7

Oj prommis vad stor bäbis :) men bra bättre med en stor än en liten :)) mysigt i v 29. Usch jag ligger bara 23 veckor efter hmm vill ju oxå vara längre gången.. Haha 6+1 idag skoj va ändå känns det som evigheter sedan jag plussade. Vul om fem långa dagar

• Bellas7

Vad skoj att det har blivit normalt i tråden :) jag har ju vul den 16 och lär vara nervös på söndagkväll ... Tänk om det är tre hjärtan som slår ... Har liksom inte vågat tänka tanken än plus att man vill ju gärna ha ett hjärta som slår så man fokuserar bara på att allt ska vara bra :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma