Plus igen efter mf/ma
Haha gammal psss :) jag har tid kl 11 så vill gå och lägga mig nu. ....
Haha gammal psss :) jag har tid kl 11 så vill gå och lägga mig nu. ....
Två timmar till ul och jag vill kräka av nervösitet. Jag har inte sovit mer än tre timmar i natt så trött nu och mår illa.
Tack för all uppmuntran ska uppdatera senare :)
Hej alla det gick jätte BRA :) alla tre friska och lika stora på dagen. Två pojkar och en liten flicka. Ska lägga in bilder när vi kommer hem :)))
Inte mening :) men det tog tid på sjukhuset och lång tid på ul sen läkare så vi kom därifrån nu :) men shit vad nervös jag var oj oj oj
Som det ser ut så är det tre äggs. Vilket är bra tydligen. :) jag lär sova gott i kväll :))
här kommer lite bilder ;) Två huvud av pojkar och två fötter i mitten av flickan

ohh det känns så underbart idag då jag visserligen bara i v 19 men det blev verkligt. Båda jag och sambon hade tårar i ögonen när allt visade sig vara bra. Visst det lär bli jobbigt med tre men lika underbart och jag tror vi som har haft missfall och fått jobba för att bli gravida blir tacksamma och vi är så tacksamma totalt och överlyckliga. I dag är en underbar dag
Lycka till Mabaja. Ska verkligen tänka och hålla tummarna
Grattis Mabaja till ett lyckat ul :)
Skrämmas lite MCT :) där är en i tvillingtråden som är 38 v hennes två flickor ligger närmare 4000g haha och tror det är igångsättning i morgon för henne. Sen fick en i en annan tvillingtråd tvillingar för någon vecka sedan. Flickan vägde 3000g och pojken 4910g i v 36+4. Så det kan bli vilket som hihi