• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • PåvägMotSyskon
    rontgensyrran skrev 2011-01-05 21:38:47 följande:
    Supersöt pojke! på väg mot syskon. Verkar som din förlossning gått snabbt och bra med. Du har ju rutin på det hela nu :D
    tack så mkt. Jo dem har gått snabbt, speciellt eftersom ja inte hade superonda sd, eller de kändes riktigt Någon, medan vissa va inte lika starka, men me 10-15min emellan när vi åkte in, så gick de fort =)

rutin haha roli du bara o skaffa en till nu då eller *ler*
    ♥♥prins 2007♥♥Prins 2009♥♥ Prins 2011♥♥
  • Mabaja
    Muffe80 skrev 2011-01-05 21:12:47 följande:
    city cross eller mondial dua combi gillar jag bäst, men sistnämnda hade inte roliga färger
    Nu vet jag iaf att det är en duo jag vill ha, men frågan är om EL är bra för mig som är minikort...
    Eftersom du säger att du är kort kanske du ska ha "flexstyre", sånt där man kan ändra läge på som de flesta har i dagens vagndjungel... och inte "teleskopstyre" som det är på sportchassit på edgen.. :)
    Prinsessa 101010, mabaja.blogspot.com
  • Cat79

Påvägmotsyskon: Vilken goding! Skönt att allt gick bra trots att han var större än du trodde.

• Odetta
    Cat79 skrev 2011-01-06 11:24:02 följande:

Vår älskade Lovis 5 dagar gammal Hjärta
    Men vilken liten gooooding! Och vilket fint namn ni har valt!!!

Vet du vad vår lilleman sa när han såg bilden nu på er Lovis? Han sa "krama!" och så kramade han datorn

*kramkram*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • kajsalisa

Underbar Cat. När i hela friden tänker vår bebbe komma då?!

• färnik

Underbar Cat! Hjärta

Ego: v 30 idag, vågen visade +3,5kg, dvs lite minskning sista veckorna. Jag har inte oroat mig över vikten alls tidigare, men iom den ringa magtillväxten, minskat vatten osv, kan jag inte låta bli att nojja lite över det här också. Jag försöker ju verkligen äta, och tycker det går ganska bra men... Obestämd

• 3 barns mamma84
    Cat79 skrev 2011-01-06 11:24:02 följande:

Vår älskade Lovis 5 dagar gammal Hjärta
    Min Lovis {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} Näääh Elias Lovis
    Tyvärr han han inte säga något men om många många år så vet du vad då ska Lovis och Elias bli man & Fru
    Jag står för brölopsklänningen och kyrkan och du för tårtan och hotelrummet då dom ska få MÅNGA söta bebisar tillsammans
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Mabaja

Cat79: Åååh vad fin hon är! Henne ska du vara stolt över! och du ska vara stolt över din bedrift att FÖDA BARN! :) Stooort grattis och stoooort lycka till som småbarnsförälder!

Färnevik: Jag tycker inte att du ska oroa dig! jag hade ju gått upp 2.5 kg i vecka 30! Försök att tänka på dig själv istället för att oroa dig! Det är svårt men FÖRSÖK! Snart har du din skrolla här!

Prinsessa 101010, mabaja.blogspot.com
  • färnik
    Mamma till W skrev 2011-01-06 12:44:57 följande:
    Färnevik: Jag tycker inte att du ska oroa dig! jag hade ju gått upp 2.5 kg i vecka 30! Försök att tänka på dig själv istället för att oroa dig! Det är svårt men FÖRSÖK! Snart har du din skrolla här!
    Viktuppgången i sig är ju inget bekymmer, om jag mått bra och allt sett helt normalt ut. men när den beror på att jag bara kräks känns det lite sämre. Särskilt när magen inte växer som den ska och ul visat på minskat vatten... Obestämd
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma