• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja
    Odetta skrev 2011-01-13 21:38:32 följande:
    Åh kanon! Då behöver jag inte köpa en För visst var du nöjd med din? När ska vi fika?
    Jag var nöjd, även om jag fick en påse på magen trots det! Men var grymt skönt att ha på promenaderna första veckorna när paketet mest var "dökött"..

Ska kolla upp när jag kan. Men nästa vecka är ju inte omöjligt kanske? Vet inte om jag har nån kurs som börjar nästa vecka! :)
    Prinsessa 101010, mabaja.blogspot.com
  • Odetta
    Mamma till W skrev 2011-01-13 21:47:32 följande:
    Jag var nöjd, även om jag fick en påse på magen trots det! Men var grymt skönt att ha på promenaderna första veckorna när paketet mest var "dökött"..

Ska kolla upp när jag kan. Men nästa vecka är ju inte omöjligt kanske? Vet inte om jag har nån kurs som börjar nästa vecka! :)
    Ska du till E-tuna då? Annars är ju V-ås bättre När ska man börja använda bältet? direkt efter förlossningen? Haha...det blir ju lite tajt med tanke på att det är mindre än en vecka kvar nästan
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta

Mabaja!

Du, du kan ju SKICKA det till mig Jag kan föra över pengar till dig för frimärken...eller så bjuder jag på fikat sedan

• Mabaja
    Odetta skrev 2011-01-13 21:57:15 följande:
    Ska du till E-tuna då? Annars är ju V-ås bättre När ska man börja använda bältet? direkt efter förlossningen? Haha...det blir ju lite tajt med tanke på att det är mindre än en vecka kvar nästan
    vi kan sikta in på att träffas i början av veckan, typ tisdag eller nåt? ska bara kolla schema och sånt.. Jobb blir kanske på torsdag vet jag iaf...
    Prinsessa 101010, mabaja.blogspot.com
  • Happiness
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-13 20:58:59 följande:
    Happi: ska vi skratta i dag hahaha
    Läs detta
    En kåt make hjälper sin fru med ett lösenord till datorn, han knappar in: "MIN_SNOPP" . Frun faller ihop av skratt när datorn poppar upp felmeddelandet:
    "ERROR: NOT LONG ENOUGH
    Asflabbar...vad får du alla galna historier ifrån...Men denna var rikigt bra Gött att få skratta ordentligt. Haha "not long enough"....
  • Happiness
    needtobreathe skrev 2011-01-13 21:37:23 följande:
    Happi;

Jag har inte orkat fixa me bilderna idag.. va iväg på dan ju, blev förbannad, åkte till Babyland, sen hem, badade, sen iväg o hämta mannen, hem för o keka o sen tokdäcka vi på soffan.. vaknade upp igen för en halvtimme sen, puh! Trött. Men imorn hämtas spjälsängen hem, min pappa hjälper mig så på eftermiddan skruvas den ihop o då ska de möbleras om! Då ska jag ta lite kort! :) Ska nämligen rensa och städa på förmiddagen, sen iväg till dietisten för uppföljning.. sen e de redo här hemma för bilder! ;D
    Ser framemot morgondagen då Lycka till med alla göromål...Det kommer bli så fint. Glöm inte att tacka lilla pappsen för hjälpen!

kan du inte försöka sova nu då? KRAM
  • Happiness
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-01-13 21:34:24 följande:
    Happi, känslan är kvar men mest när jag står/går. Får se hur det är imorgon, är det inte bättre ringer jag BM och kollar. KAN ju vara så att han fixerar sig och kommer åt en nerv eller något. Du minns rätt, tappen minskat mer senast jag var inne, 22mm tror jag att den va inte så farligt med den gången sökte jag ju INTE för mina SD som var lugnare just då. Får se hur dagen imorgon blir! Tack för din omtanke!! Kram
    Ja det kan ju absolut vara fixering på G...Men om obehagskänslan sitter kvar kanske det är bäst att ringa som du säger. Du har varit så kanon duktig som härdat ut alla dessa veckor. Tänk du är i vecka 34. Du kommer gå tiden ut.

Tänk om ditt lilla busfrö räcker lång näsa till alla och stannar kvar därinne  på övertid. Fast du är uppe och går och hoppar. Då ser vi ut som fågelholkar allihopFörvånad
  • 3 barns mamma84
    Happiness skrev 2011-01-13 22:32:06 följande:
    Asflabbar...vad får du alla galna historier ifrån...Men denna var rikigt bra Gött att få skratta ordentligt. Haha "not long enough"....
    Visste jag skulle få dig på fall hahaha
    Skulle ha hört sambon min hahaha nääh nu får jag vara snäll mot honom annars får man inget iiiiiih hahaha

Näh nu måste jag gå och lägga min min tröga ammnings järna är kass nu inga celler som fungerar just nu men era gravid celler fungerar troooo mig hahaTungan ute
    Hörse imön ..
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Godnatt imön kommer jag igen haha och stör er flickor ska bara ringa läkaren Elias skulle ha tid imon kl 10 men jag kan inte gå har så ont så jag måste ringa imon när jag lämnar Amadeus på dagmamman gråter och går rättare sagt !!
    Har så ONT vet inte vad jag ska göra Gråter

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Odetta
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-13 22:46:14 följande:

Godnatt imön kommer jag igen haha och stör er flickor ska bara ringa läkaren Elias skulle ha tid imon kl 10 men jag kan inte gå har så ont så jag måste ringa imon när jag lämnar Amadeus på dagmamman gråter och går rättare sagt !!
    Har så ONT vet inte vad jag ska göra Gråter

Vart har du ont gumman?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma