• Odetta

Plus igen efter mf/ma

Mct: inte be om ursäkt, du sa det mycket bättre ju

• Odetta

Mimmi: vad skönt! Åh jag håller tummarna! Och Trombyl är bra...det hejjar vi på!

Bamsekram!!!

• Odetta
    MCT79 skrev 2011-12-16 09:56:16 följande:
    Sååå underbart mimmi!!!  Hjärta

Här vaknade jag med en tråkig skithuvudvärk.... IGEN. Känner mig bakis.... blöh. Vädret är 14 nyanser av brun-grått, jag har en del saker att göra men ork till ingenting.

Å denna rygg tar livet av mig.. jag får kramp precis under bh-bandet oftast till vänster om ryggraden och det gör så jävla ont!!  INGENTING HJÄLPER HELLER!!!!

Tack för ordet! /gnällkärringen
    Kramar om!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • Odetta

Viskar lite...tills motsatsen är bevisad tror jag nog att jag får vara härinne igen. Men inga grattisrop ännu, testen är svaga och har på en dryg vecka inte blivit nämnvärt starkare så osäkert vart det leder...

• Odetta

Skrev underbart javisst men det försvann...så säger det igen: Underbart javisst!!!

• Odetta

Jag har fått en tid på kk på tisdag för att titta efter. Mina tester blir ju inte starkare...fick svagt på Apotekets och preg igår och trodde jag skulle få ett fint plus på CB nu på morgonen men fick typ negativt...tom jag hade svårt att se strecket så svagt var det...då är det ju obefintligt.

Jag fattar inte vad kroppen håller på med

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma