• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • needtobreathe
    Mallanis;

Hääär är pappan! ;)

Hahaha jaa envis och vild.. no shit! Han har vart vaken nästan hela dan idag.. igen! Rumpan upp o huvudet ner hade han iallafall just nu! Han bökar runt som sjutton därinne!

• Odetta
    mallanis skrev 2011-01-25 20:47:37 följande:
    Sofy- Vilken fining jag tycker också han är lik mamma (har ju iof inte sett pappan ;) ) och lika envis och aktiv men det visste vi ju sen tidigare ;)

Odd- Åh det var verkligen en söt bild på er lille store kille - Jättesöt och ÅÅÅÅÅ så mycket hår!  (har du haft halsbränna under grav? Tror inte du nämnt det va? )
    Haha...halsbränna som en tok...knaprade Gaviscon som om det var godis! Men vet du...jag har haft halsbränna med dem andra med och likförbaskat kom de ut skalliga
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • mallanis
    needtobreathe skrev 2011-01-25 20:50:49 följande:
    Mallanis;

Hääär är pappan! ;)

Hahaha jaa envis och vild.. no shit! Han har vart vaken nästan hela dan idag.. igen! Rumpan upp o huvudet ner hade han iallafall just nu! Han bökar runt som sjutton därinne!

Hmm skulle nog säga att det inte var helt olikt pappsen heller ;) ca 50/50  ;) eller 49/51 .....
    Pappas frissa iaf ;)
    Tredje gången gillt!?
  • needtobreathe
    mallanis skrev 2011-01-25 21:10:33 följande:
    Hmm skulle nog säga att det inte var helt olikt pappsen heller ;) ca 50/50  ;) eller 49/51 .....
    Pappas frissa iaf ;)
    Haaha nej lillkillen blev verkligen lik oss båda! Det blev iallafall en bra blandning enligt mig, så fina drag!
  • mallanis
    Odetta skrev 2011-01-25 20:51:51 följande:
    Haha...halsbränna som en tok...knaprade Gaviscon som om det var godis! Men vet du...jag har haft halsbränna med dem andra med och likförbaskat kom de ut skalliga
    hmmmm oj då Skäms vilken dålig koll jag har ..jasså var det likadant med se andra?  Riktigt söt är han iaf med eller utan halsbränna !! =)
    Tredje gången gillt!?
  • Cat79

sofy: Fina killen i magen, måste kännas underbart efter idag. Kram på dig.

• needtobreathe
    Cat79 skrev 2011-01-25 22:32:00 följande:
    sofy: Fina killen i magen, måste kännas underbart efter idag. Kram på dig.
    Jaaa de känns verkligen underbart! Är så glad! :D Fick energi för nåra veckor till nu.. haha ;)

Massa kram, hoppas ni mår bra!! {#emotions_dlg.flower}
  • mallanis
    needtobreathe skrev 2011-01-25 22:36:48 följande:
    Jaaa de känns verkligen underbart! Är så glad! :D Fick energi för nåra veckor till nu.. haha ;)

Massa kram, hoppas ni mår bra!! {#emotions_dlg.flower}
    hahha ja du har ju haft lite dåligt med energi senaste tiden.... ;)  Sofy trådens rosa duracellkanin! (menar det bara positivt !!)  Bra jobbat med bebis det gjorde ni bra fantastiskt att man kan se så bra med 3d ul!
    Tredje gången gillt!?
  • Muffe

Sofy, han var så söt, tycker nog han är mest lik dig
    Vi var också på samma ställe och hade också australienska tjejen på vårt KUB Jätteduktig tyckte vi! Och mysigt rum

Min lille krabat i magen är lugn, jättelugn på nätter och mornar. Verkar som han vaknar kanske vid 9 ungefär haha! Hoppas det är så i verkliga livet sen.
    I går var han/hon dock helt sprattlig i fyra timmar på kvällen, det har aldrig hänt att den håller på så länge. Mys!

Kan man känna var den har huvud och ben osv? Vågar man trycka och klämma på magen?

• Pancakes

Hejsan tjejer! Håller på och flyttar så det är galet fullt upp nu och hinner inte sitta vid datorn så mycket! Hoppas ni mår bra!

Odd, jättegrattis till dig! Vilken underbart söt kille!
    Sofy, superhäftigt med 3D-bilderna! Man kan verkligen se ansiktsdragen ju! Så söt liten bebis!
    Sötfilur, har ni också gjort 3D? Visst kan du väl klämma lite på magen, vem vet du kanske får lite gensvar där inifrån?

Ego: Jag mår bra och fortsätter att vara utan symtom eller krämpor. Aktiviteten i magen har minskat något senaste dagarna och ibland oroar man sig lite men sen så sprattlar det till lite. Hoppas att den bara ligger inåt just nu och inte sparkar så mycket utåt.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma