• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Leaeva har rätt! (trodde aldrig... nädå.. ;)  )

Jag tror inte heller du ska oroa dig, dina streck har blivit starkare och starkare! När jag var 6+3 (om jag minns rätt) tog jag ett digitalt och fick 2-3 plötsligt... efter att mina streck blivit svagare igen... allt bra här... fast då var jag ju övertygad om att det var kört...

Det var efter det leaeva och Mabaja gav mig testförbud....

Väntar tvillingar! 19+0 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-10-04 05:36:23 följande:
    Hotar du mig mct? ;)

Jo ni har nog rätt tjejer! Så nojjig bara... Leaeva vad gör du uppe/vaken förresten? Är den winstons snarkningar? ;)
    Lite....  Cool

Alltså vad leaeva gör uppe begriper jag.... men vad gör DU uppe 04,45 och kissar på test!?
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-10-04 05:40:08 följande:
    Jag ligger på förlossningen med sammandragningar och lite av slemproppen har gått. Så skoj not.
    Men neeej!! Sorry jag såg inte det här i morse innan jag pep till jobbet! Hur går det för dig??
  • MCT79
    Mmmbop skrev 2011-10-04 14:52:34 följande:
    Det kan komma från ändtarmen också, har eksem och en del sprickor, men det brukar bara bli små, små blodstrimmor på pappret och det är jag van vid, detta var liksom lite mer "slemmigt" och i klump. Vart lite rädd att det var slempropp el. dyl. Men det finns som sagt inga blodrester alls i slidan eller vid tappen. Svårt att veta när man aldrig varit gravid tidigare.

(Tack för lycka till, nu vart jag nämligen väldigt mycket mer nervös)
    Om det inte fanns något i slidan direkt efter tror jag inte blodet kom därifrån.
    Jag har också känt på min tapp en gång och den kändes precis som du beskriver. Mjuk och lite som en "kon" i mitten.
    Den har aldrig varit så tidigare när jag varit gravid så jag gissar att den blev sån efter allt i våras med skrapning och grejor?
  • MCT79

Alla mina tankar är hos dig leaeva!! Jag hoppas de stannar inne till minst 28+0!

• MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2011-10-04 15:01:26 följande:
    Ska till sjukhuset med elias
    2-barnsmamma det är ingen fara.... vattkoppor är bra att få som barn! Som vuxen blir man skitsjuk....
  • MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2011-10-04 15:09:00 följande:
    han e helt skakkis vill inte att han ska ha det dåligt
    men svärmor säger att vi ska åka in så han inte får kramper för febern kan höjas säger hon.
    Sa till henne att det bara e vattkoppr men hon tycker vi ska åka in iaf.  
    Har han fått febernedsättande?
  • MCT79

Hj brudar! vad ni skrivit!

Leaeva, skönt att det lugnat sig! Jag hoppas det håller sig så så de små stannar inne ett tag till.... drygt att behöva ligga på sjukhus bara..... Rynkar på näsan

Havsklippan, jag ger inte så mkt för de digitala.... vet de som fått 3+ och sen av någon anledning (?) testa igen senare och fått 2-3 då...  Hoppas det blir tisdag fort och att du får se ett hjärta picka då! {#emotions_dlg.flower}

Mmmbop, lycka till idag!

Väntar tvillingar! 19+1 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma