• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Nu du Mimmi! Jag hade också en period fram till V8 sådär när jag vaknade prick 4.... Intressant...

• MCT79
    Mmmbop skrev 2011-10-05 18:19:19 följande:
    Allt var perfekt med mini och troligen väntar jag en liten tjej! Tack för alla lyckõnskningar!
    Stort grattis!!
    Väntar tvillingar! 19+1 idag!
  • MCT79

Usch idag är det jobbigt... får typ sammandragningar bara jag ställer mig upp... jobbigt! Gör inte ont men... obehagligt...

Tog en urinsticka på jobbet men den var bra...

Väntar tvillingar! 19+1 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-10-06 05:54:26 följande:
    Skönt att din läkare bryr sig!! Hoppas dom kan hitta vad som är fel så du snart kan gå hjälp!

Usch, drömde i natt att jag fick mf :( nu är jag helt nojjig över att den är död :( blä för sånt här!!
    Man drömmer asmycket konstigt... att du drömmer om mf är säkert för att det kretsar så mkt i dina tankar... jag har drömt att jag väntar två ödlor... Tyst
    Väntar tvillingar! 19+2 idag!
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-10-05 22:27:56 följande:
    Dom var helt normala :/
    Ska tillbaka till läkaren om en vecka för fortsatt utredning och timmen innan ska jag på inskrivning hos bm. Läkaren har skickat ett pm till barnmorskan om att hon gärna får leta reda på hjärtljuden så "vi" vet att bebis mår bra :) Känns verkligen som att läkaren bryr sig!
    Men det är ju BRA att proverna är normala.... men jobbigt att ha alla de symtomen utan att något är fel...  Jag kände igen en del av symtomen.. har haft dem själv senaste året och varit sjukskriven pga stressreaktion... eller utmattningssyndrom eller vad de kallar det... på måndag blir det heltid igen! Hoppas kunna jobba heltid ett tag nu..

Bra läkare! Jag är säker på att bebisen mår prima!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-10-06 09:24:13 följande:
    Nej har inte testat med ngt mer dig. Tog ett vanligt igår som va starkt o fint.

Har inte så mkt symptom att känna av, tyvärr.... Lite under isen idag, känns som om det här är för bra för att va sant :(
    Jooo du har ju massor! Trött, blödande tandkött, vaknar 04 (!), halsbrännan...... se! en lista! så tidigt! Hjärta
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-10-06 10:26:20 följande:
    Mimmi släpp det. Du är gravid och det kommer gå bra :)) jag hade inga symtom förrens lite efter v 7. SoMa har inga symtom osv. Det är faktist vanligare att inte symtom än att ha det. Det kommer gå super bra denna gång. Det känner jag på mig.

Jag ligger fortfarande pall i sängen i Lund. De pratar dagar och hoppas en, två veckor. Vi får se. Jag är i 27+2 och varje dag är ett stort stort plus. Så jag hoppas minst 28+5 vi får se vad de säger. Gubben bor här med mig o tar hand om mig som en liten bäbis :) vem vet, jag är ju gammal ( inte sååå gammal som SoMa) men ändå så jag har en lång seg tapp hehe. Bäbisarna mår bra och är totalt vilda i magen. :)
    Braaaaa! Knip nu!
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-10-06 18:40:42 följande:
    Funkade inte att vara utan droppet så nu är vi på det igen. Skoj Not. Så hoppas droppet funkar 48 timmar till nu. I så fall kanske vi klarar oss till söndag - måndag. Vi får se. Jag har ju tappen fortfarande som trumfkort hehe

Ps de sa att om vattnet går och det går snabbt så får jag föda alla normalt :)))
    Ohhh håller tummarna för att droppet har effekt igen!! Busungar ni får vänta lite till!!
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-10-06 21:20:53 följande:
    Om det inte innebär fara för barnen föder jag gärna normalt. Har bara positiva saker att säga om förlossning plus att jag är lite rädd för snitt :)

Sd har lugnat sig nu så nu är det bara att vänta ut det. Jag hoppas att jag tar mig lite längre. vill helst över 30 veckor men det är ju lyx :)
    Tänker på dig massor, tom sambon frågade ikväll hur det hade gått för dig! Hjärta
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma