• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Oh nej prommis..... Baaaaara ögonshoppat.....

Du ska få en bild.. :)

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-10-02 11:43:22 följande:
    JoWiAn det blev en urban jungle tvillingvagn med gemensam liggdel :)
    Ohh vi kikade på Duett igår... gillade den båda två.. OCH den går in genom garagedörren!
    Väntar tvillingar! 18+3 idag!
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-10-02 15:25:14 följande:
    Tinkalilla jag gjorde tidigt vul då jag fick lite blödningar. Såg då tre :)
    Normalt föder man trillingar v 30-32 men då är det akut. Kan de stanna till v 34 så är det plus. Ja det är oftast snitt för de kan trassla in sig i varandra :) bara fråga på :))

MCT vi valde ju UJ för alla tre får plats i liggdelen och vagnen är väldigt lättkörd, den går igenom en normal dörr vilket är viktigt för mig. Vi köpte vår på blocket till ett bra pris. De kostar 14-15000 nya men Öigger runt 5000 på blocket. :)
    Jaa... Duon verkar kalas den också.... denär ju 74 cm eller hur? Vår dörr in i garaget är 76....liiite tajt.. och risken är att man blir vansinnig när man ska in och ut...

Det vi gillade med duon är den gemensamma liggkorgen...den möjligheten finns inte hos duett för den har ett stag i mitten... 
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-10-02 15:57:45 följande:
    Ja tror den är 74. Men jag hade inga problem in i vårt förråd :) ja den gemensamma liggdelen är go. Underbart att de får ligga ihop. Duetten är ju underbar oxå fast det funkar inte med tre ;)
    Näe... hur gör ni sen när det är dags att sitta? Finns det några bra vagnar då?
  • MCT79
    Liberté skrev 2011-10-02 21:30:58 följande:
    Tjejer........... HUR slutar man oroa sig???

Är så deppig ikväll, tycker inte jag har samma symptom som jag brukar när gravidieteten gått bra..... Inget kräk, inget morgonillamående.......   
    Jag vet inte.... 18+6 idag och oroar mig än....fast på ett annat sätt tror jag.. :)

Jag väntar tvillingar och har inte haft jäääättemycket symtom.. mina kom först v 7-8..
    Väntar tvillingar! 18+5 idag!
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-10-02 22:57:31 följande:
    Imorgon ska läkaren ringa eftersom mina provsvar var normala, så ska prata  om fortsatt utredning.
    Tog beslutet igårkväll att sluta röka.. om 4 minuter är det ett dygn sen jag röka min sista cigg. Har ersatt lite med kaffe idag, fast jag knappt tycker om det., men måste ha ngt annat att göra.. ganska stolt över mej själv :)
    Vecka 15 imorgon :D
    Hejja hejja! Kämpa på!
    Väntar tvillingar! 18+6 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-10-04 04:45:34 följande:
    Åh hjälp mig! Tog mitt cb dig nu, för att fira att det gått en v sen jag fick mitt plus. Hade äl den 12 sept (utslag på stickan) borde inte veckoindikatorn ge mig 3+ nu? Blir så orolig för att det ska gå fel nu! Har ni några erfarenheter?
    Hur långt gången är du idag då? 5+0? Du fick ju helt negativt gravtest torsdagen innan du åkte till sthlm eller hur? Så ägget kan ha fäst en eller ett par dagar senare än du tror.... den kan mycket väl bli 3+ om ett par dar!
    Väntar tvillingar! 18+6 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma