• MCT79

Plus igen efter mf/ma

3 barns mamma84 skrev 2011-10-06 22:41:17 följande:
    Ville bara säga att allt är okej med vår elias
    Oj vad skönt! :)
    Mamma till W skrev 2011-10-06 21:52:58 följande:
    Mimmi80: Jag har varit in på din blogg men kan tyvärr inte kommentera (nå knas med min egen blogg)! Men säger som de andra! Lägg ner testandet! ;) Jag gav MCT bassning och se, hennes vildar har växt på sig ordentligt! :)

Leaeva: LYCKA TILL med dina vildingar i magen!
    Jaaa...bassning som tusan... nu bor ju du lite längre ifrån Mimmi så du kanske vågar trotsa....
    Väntar tvillingar! 19+3 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-10-07 08:40:27 följande:
    Härligt med vagn!! Längtar tills att vi får börja kolla på sånt.. :)

Vill ni höra om en annan sjuk dröm jag hade härom natten?

Drömde att vi gjorde Vul. Läkaren sa, här är ett foster, här är ett till, o ett till, ett till här o ett till här! 5 st!! Sen sa han att bli inte förvånad om det bara är tre nästa gång då de brukar kunna slås samman... Bredvid läkaren stod meredith grey (greys amatomy) o så så där allvarlig o bekymrad ut som bara hon kan...

Lite kul tycker jag :)
    Tack för morgonens gapskratt!!!!  Skrattande Underbart!!!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-10-07 10:00:00 följande:
    Så lite så! :) hur mår du?
    Jag mår jättebra! Men fråga sambon! hahah! Jag har pratat strålfysik i natt.... elektroner, fotoner och förklarat skillnaden... runt halvtresnåret sådär... förklarat ingående för sambon hur viktigt det är med precisioooooooon.... han var måttligt intresserad.... JAG sov gott genom alltihop! Cool
  • MCT79

Han måste ju lära sig! :) själv har jag inte ens vaknat för att kissa! :D

• MCT79
    FruW skrev 2011-10-07 17:19:19 följande:
    Åh jag börjar bli förkyld, ont i hals o svalg :( tror ni det kan påverka fostret på ngt sätt? Blir lite orolig...
    Ingen fara alls... jag var skitsjuk och hade begynnande lunginflammation för nån månad sen...dom mår prima,,,=)
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-10-08 19:40:32 följande:
    Vad är det med denna dag? Mitt mf i juni-10 fick jag på v 6+1. En blödning med Wilma kom v 6+1 eller 6+3. Nu blöder jag igen, och har mensvärk. Det är kört, jag känner det. Jag orkar inte ens bry mig.
    Väntar tvillingar! 19+4 idag!
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-10-08 19:40:32 följande:
    Vad är det med denna dag? Mitt mf i juni-10 fick jag på v 6+1. En blödning med Wilma kom v 6+1 eller 6+3. Nu blöder jag igen, och har mensvärk. Det är kört, jag känner det. Jag orkar inte ens bry mig.
    Nääe!! Fan vad ledsen jag blir... :((((((  Kraaaamar till dig!!
  • MCT79

Tänkte bara tala om att jag lever... än så länge... ska slå huvudet i väggen snart... mimmi vet.. ;)

• MCT79

Leaeva, tänker på dig och hoppas allt går bra!

Havsklippan..jag saknar ord.... fan också...

Mimmi, tänker på dig också!

Väntar tvillingar! 19+5 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma