Plus igen efter mf/ma
Då finns det ju goda chanser än! Jag gjorde vul 6+3 i våras och då var fostret ändå 6+1. Så om du är ett par dagar fel så kan ju fostret vara för litet!
Håller tummarna men förstår att du är rädd nu!
Då finns det ju goda chanser än! Jag gjorde vul 6+3 i våras och då var fostret ändå 6+1. Så om du är ett par dagar fel så kan ju fostret vara för litet!
Håller tummarna men förstår att du är rädd nu!
Glömde Mimmi. Denna grav gjorde vi ju ett 5+1 före vår NY resa. Då sågs bara hinnsäck som mättes till 5+5. Inget foster
Jag är på kasst humör.. bussen kom inte i morse, gick till st eriksplan, halkade på löv, landade på höften och sabbade hela bäckenet. Jobbat idag men ont som f-n.
Trött, fryser (kan inte stänga jackan), pendeln sen hem....gnäll gnäll gnäll....

Han heter Sven Erik Olsson!
Håller med dig Mimmi! Världens bästa tråd med världens bästa människor!
MmmBop ja det var värt bilen... trots köööööer på hemvägen... hatar sthlm ibland...verkligen. Minns när jag bodde i Gävle och var hemma på tio minuter....*drömmer mig bort*
Mabaja, ja jag såg det, vi fick papper i brevlådan om att det kommer låta illa under samma period... då blir det bil helt klart... fatta kajka på buss från Bro till Karlberg.. via alla pendeltågsstationer... kommer ta timmar...
leaeva hur är det med långtappen?? *kram* Drömde om dina bebisar i natt.... hoppas jag... annars väntar jag tre... (!) jag passade dem av någon anledning och de var pyyyyyttesmå... du hade bäddat i varsitt mjölkpaket... men dom mådde toppen och andades själva och så!