• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Då finns det ju goda chanser än! Jag gjorde vul 6+3 i våras och då var fostret ändå 6+1. Så om du är ett par dagar fel så kan ju fostret vara för litet!
    Håller tummarna men förstår att du är rädd nu!

• MCT79

Glömde Mimmi. Denna grav gjorde vi ju ett 5+1 före vår NY resa. Då sågs bara hinnsäck som mättes till 5+5. Inget foster

• MCT79
    Liberté skrev 2011-10-09 19:02:26 följande:
    Jag ska på VUL på onsdag, är sjukt nervös.... Enlgit BM är jag i 7+6, enligt mig själv 7+4. Vad tror ni jag kommer att kunna få se?
    Du borde kunna se foster och hjärtslag då.. Om inte läkaren har en kass maskin! =)

Så himla ledsen här... idag går jag upp på heltid... helt slut efter helgen som varit med besök av svärföräldrar, hälsat på dement mormor som var HELT paranoid, hälsat på och firat mina föräldrar och massa annat...
    Så från nu kommer mitt liv se ut som följer..... väckarklockan ringerr 04,35... dusch, frukost, fixa i ordning och sen iväg med pendeltåget som går  kvart i sex... framme på jobbet kvart i sju... börjar sju.. jobbar till  15,30.. hinner inte med pendeln som går 15,45 utan får vänta till  16,15 och är hemma igen 16,45.... kul... strax över 12 timmar efter att man klivit upp....
    Natten till söndag sov jag 12 timmar... igår gick jag och la mig halv åtta.. och sov till klockan ringde.... Kul livet blir framöver..
    Väntar tvillingar! 19+5 idag!
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-10-10 17:05:50 följande:
    Hmm barnen är kvar i magen. Men tappen har minskat. Den är nu 2 cm och barnen väger ca 1180. 1110 och 954g. Hmm jag har dropp hela tiden mot värkar och vet inte riktigt vad jag ska tro. I morgon är det enligt sjukhuset 28+0 så ett ok mål men alldeles för tidigt. Usch
    Hoppas de där två centimetrarna räcker en vecka till. minst!
  • MCT79

Jag är på kasst humör.. bussen kom inte i morse, gick till st eriksplan, halkade på löv, landade på höften och sabbade hela bäckenet. Jobbat idag men ont som f-n.
    Trött, fryser (kan inte stänga jackan), pendeln sen hem....gnäll gnäll gnäll....

• MCT79
    acure skrev 2011-10-10 17:44:38 följande:
    Stora kramar till dig. Jag vet precis hur det känns (men då hade jag bara en i magen). Jag tycker att du borde få gå ner på halvtid dels pga fysiska skäl men också psykiska med allt vad det innebär med mf och högriskgraviditeter. OM du vill det dvs. Om läkaren skriver ett bra intyg om att det är högre risk för förtidsbörd om du stressar för mycket osv så borde du kunna få gå ner i tid. Bara spinner på tankarna lite...KRAM
    Jaaaa... bara det att jag trappat upp från en utmattningsreaktion sedan förra hösten (november) så det känns som ett stort jävla big FAIL om jag måste backa på en gång...

I morgon tänker jag ta bilen. Dagen blir lite kortare och jag slipper trängas med folk som knuffas och förlita mig på SL... Skiter i att det är mkt dyrare...

Tack för tankarna... det blir nog sådär tillslut... ska träffa bm om två veckor... se vad hon säger då..
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-10-10 18:11:03 följande:
    Tack allihopa... Sitter här och har ont i magen, vill bara att det ska vara över... 
    Vill samtidigt skicka styrkekramar till leaeva och MCT.... {#emotions_dlg.flower}

mimmi: Vi går tillsammans, jag tycker det är jätteskönt att min kärbo är med också så jag får veta hur han tänker och känner också. Och ibland när jag kanske inte minns saker så minns han istället. Det funkar jättebra för oss men man får väl känna efter hur man vill ha det. Ni kan ju gå tillsammans ibland och bara du ibland också om det känns bättre.
    Usch det är jag som borde skicka styrkekramar till dig... jag gnäller ju bara... :(  KRAAAAAM!
  • MCT79

Håller med dig Mimmi! Världens bästa tråd med världens bästa människor!

• MCT79

MmmBop ja det var värt bilen... trots köööööer på hemvägen... hatar sthlm ibland...verkligen. Minns när jag bodde i Gävle och var hemma på tio minuter....*drömmer mig bort*

Mabaja, ja jag såg det, vi fick papper i brevlådan om att det kommer låta illa under samma period... då blir det bil helt klart... fatta kajka på buss från Bro till Karlberg.. via alla pendeltågsstationer... kommer ta timmar...

leaeva hur är det med långtappen?? *kram*  Drömde om dina bebisar i natt.... hoppas jag... annars väntar jag tre... (!) jag passade dem av någon anledning och de var pyyyyyttesmå... du hade bäddat i varsitt mjölkpaket... men dom mådde toppen och andades själva och så!

Väntar tvillingar! 20+0 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma